ΤΟ ΜΗΛΟ ΤΗΣ ΕΡΙΔΟΣ: Η ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΤΗΣ ΗΡΑΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το παιχνίδι "ΤΟ ΜΗΛΟ ΤΗΣ ΕΡΙΔΑΣ: Η ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΤΗΣ ΗΡΑΣ" είναι ένα εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό παιχνίδι, το οποίο δημιουργήθηκε στην πλατφόρμα ανοιχτού διαδικτυακού λογισμικού "Scratch" και στηρίζεται στις αρχές της Μάθησης Βασισμένης στο Παιχνίδι (Game Based Learning). Πού απευθύνεται: Απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού. Στόχος του παιχνιδιού: Βασικοί μαθησιακοί στόχοι αυτού του εκπαιδευτικού παιχνιδιού είναι τόσο η καλλιέργεια, ενίσχυση, εμπέδωση και πρακτική εξάσκηση της γνώσης σχετικά με τον μύθο του μήλου της Έριδας, που αποτελεί την απαρχή του Τρωικού πολέμου, όσο και η καλλιέργεια κι ενίσχυση ψηφιακών και τεχνολογικών δεξιοτήτων μάθησης. Ρόλος του παίκτη: Ο παίκτης μέσα από τη διαλογική σχέση με τον οικοδεσπότη – παρουσιαστή του παιχνιδιού, Ίωνα, έρχεται στη θέση να υποδυθεί έναν άλλον Πάρη, ο οποίος αυτή τη φορά επιλέγει τη θεά Ήρα ως τη λαμβάνουσα του χρυσού μήλου της έριδας. Σκοπός του παίκτη είναι να κερδίσει σε όσο μεγαλύτερο βαθμό γίνεται την «ανταμοιβή» που η θεά Ήρα είχε υποσχεθεί στον Πάρη, σε περίπτωση που ο Πάρης την επέλεγε. Σενάριο παιχνιδιού: Σε πρώτη φάση, καθώς ο παίκτης εισέρχεται στο παιχνίδι, έρχεται αντιμέτωπος με διάφορες προκλήσεις, προσκλήσεις και ερωτήσεις που σχετίζονται με το μύθο για το μήλο της Έριδος. Μέσω αυτών των διαδικασιών, ο παίκτης ενδυναμώνει τις γνώσεις του και εμβαθύνει στην αρχαία ελληνική ιστορία - μυθολογία, ενώ από τις απαντήσεις - επιλογές του, κρίνεται η εξέλιξη του παιχνιδιού καθώς και η ίδια η παραμονή του στο παιχνίδι. Σε δεύτερη φάση, εισέρχεται σε μια σύντομη και διασκεδαστική παιγνιώδη δραστηριότητα, όπου σε σύντομο χρόνο καλείται να κερδίσει σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο βαθμό την «ανταμοιβή της Ήρας». Το παιχνίδι παρέχει μια ευχάριστη και εκπαιδευτική εμπειρία που ενθαρρύνει την ενασχόληση με τη μυθολογία, την ιστορία αλλά και την τεχνολογία. Το περιεχόμενο του παιχνιδιού είναι εμπνευσμένο από το βιβλίο Ιστορίας της Γ' Δημοτικού, όπως αυτό είναι δημοσιευμένο και κυκλοφορεί από το ΥΠΑΙΘΑ για το σχολικό έτος 2023 – 2024.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
1.ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ: Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ως εφαρμογή πρακτικής , εξάσκησης, ανατροφοδότησης και αξιολόγησης σε οποιοδήποτε σχέδιο εκπαιδευτικού σεναρίου διδασκαλίας. Επιπλέον, μπορείτε να το αξιοποιήσετε στο πλαίσιο κάποιου ομαδοσυνεργατικού κονστρουκτιβιστικού σχεδίου δράσης, καλώντας τους ίδιους τους μαθητές να δημιουργήσουν μια νέα εκδοχή του παιχνιδιού.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
8 - 13
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΜΕΓΕΘΟΣ
4586.469 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/2968
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Ιστορία HistoryΙστορία > Μυθολογία MythologyΜυθολογία > Δωδεκάθεο Twelve OlympiansΔωδεκάθεο
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
σύλληψη: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
δημιουργία: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
συγγραφή σεναρίου: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
παιδαγωγικός σχεδιασμός: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
πάροχος περιεχομένου: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΥΠΑΙΘΑ)
υπεύθυνος περιεχομένου: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
επιμέλεια περιεχομένου: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
ανάπτυξη / τεχνική υλοποίηση: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, SCRATCH
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: SCRATCH
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ, ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, SCRATCH
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: SCRATCH
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ