Οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να προσεγγίσουν και να εμπεδώσουν τις έννοιες: ροή ενέργειας, κύμα, ταλάντωση, διαταραχή με εργαλεία τη διερευνητική μάθηση, τις ΤΠΕ, τις αναλογίες και τα πειράματα με απλά υλικά. Η διδακτική πρόταση αναπτύχθηκε στα πλαίσια ενός διερευνητικού τύπου μάθησης «εφοδιασμένου» με καλές διδακτικές πρακτικές, «στοχεύοντας» στις δυσκολίες των μαθητών και τη δυσκολία που παρουσιάζει ο συγκεκριμένος τρόπος οργάνωσης του περιεχομένου.