Me, Myself and my Future Job!!!
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η συγκεκριμένη διδακτική παρέμβαση προορίζεται για μαθητές που βρίσκονται στην ΣΤ' τάξη Δημοτικού. Ανάλογα, βέβαια, με το γνωστικό επίπεδο της εκάστοτε τάξης, ο εκπαιδευτικός θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό αντικείμενο και για ένα χρόνο μικρότερους ή και μεγαλύτερους μαθητές, κάνοντας πιθανά κάποιες προσαρμογές. Στην παρούσα διδακτική παρέμβαση οι μαθητές καλούνται - ιδανικά σε ομάδες των 4 ατόμων - να δημιουργήσουν μια παρουσίαση σχετικά με το επάγγελμα που τους αρέσει σε κείμενο έως 100 λέξεων, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Google Slides. Μετά το πέρας των παρουσιάσεων τους, οι μαθητές θα κληθούν να αξιολογήσουν το τελικό τους έργο, συμπληρώνοντας μέσω της πλατφόρμας e - me, ερωτηματολόγιο που έχει φτιάξει ο εκπαιδευτικός στην εφαρμογή Google forms. Επιπλέον, στη διδακτική αυτή παρέμβαση, περιλαμβάνονται και άλλες δύο μικρότερες δραστηριότητες που λειτουργούν θα λέγαμε συμπληρωματικά και συμβάλλουν στην επίτευξη του τελικού έργου των μαθητών. Η πρώτη δραστηριότητα περιλαμβάνει ένα σύντομο ερωτηματολόγιο (questionnaire) που αφορά προσωπικά χαρακτηριστικά και προτιμήσεις των μαθητών. Η δεύτερη περιέχει την παρουσίαση ενός σύντομου βίντεο με ζωηρό διάλογο σχετικό με το θέμα των επαγγελμάτων ανάμεσα σε μια μικρή μαθήτρια - την Kitty - και τη γιαγιά της. Το συγκεκριμένο βίντεο ακολουθείται και από σύντομη άσκηση multiple choice (online) που οι μαθητές συμπληρώνουν ομαδικά.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Η συγκεκριμένη διδακτική παρέμβαση προσφέρει την ευκαιρία στον εκπαιδευτικό να αξιοποιήσει με τους μαθητές του και την διαδικτυακή εκπαιδευτική πλατφόρμα της e - me και κατά τη διάρκεια του μαθήματος άλλα και σε δεύτερο χρόνο, βγαίνοντας δηλαδή οι μαθητές από τα όρια της σχολικής αίθουσας προκειμένου να συμπληρώσουν ερωτηματολόγιο που έχει δημιουργηθεί για την παρουσίασή τους στην εφαρμογή Google forms. Κάτι τέτοιο δίνει μία μεγαλύτερη αυτονομία στους μαθητές και τους οδηγεί να λειτουργήσουν στα πλαίσια της ανεστραμμένης τάξης (flipped classroom).


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
11 - 13
ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/pdf
ΜΕΓΕΘΟΣ
103.659 (KΒ)
ΑΛΛΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Δεν υπάρχει κάποια ιδιαίτερη τεχνική απαίτηση στη συγκεκριμένη διδακτική παρέμβαση. Η συγγραφή της δραστηριότητας εκπονήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ του ΙΤΥΕ-«Διόφαντος».
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/3086
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Εργασία EmploymentΕργασία > Κατανόηση γραπτού λόγου ReadingΚατανόηση γραπτού λόγου
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Καθημερινή και κοινωνική ζωή Daily and social lifeΚαθημερινή και κοινωνική ζωή > Κατανόηση προφορικού λόγου ListeningΚατανόηση προφορικού λόγου
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Εκπαίδευση EducationΕκπαίδευση > Παραγωγή γραπτού λόγου WritingΠαραγωγή γραπτού λόγου
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
συγγραφή σεναρίου: Λιβέρη Ασπασία
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΛΙΒΕΡΗ ΑΣΠΑΣΙΑ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΛΙΒΕΡΗ ΑΣΠΑΣΙΑ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ