ΠΟΛΥΜΕΡΗ-ΠΟΛΥΜΕΡΙΣΜΟΣ ΑΙΘΥΛΕΝΙΟΥ -ΒΙΝΥΛΟΧΛΩΡΙΔΙΟΥ-ΠΛΑΣΤΙΚΑ
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η ιδέα της διδασκαλίας φαινομένων ,που αποτελούν αντικείμενο της χημείας, σε συνδυασμό με μια εναλλακτική μέθοδο προσέγγισης, όπως το animation , είναι σύμφωνη με τις αρχές της Διαθεματικότητας. Το βίντεο animation αφορά την περιγραφή της χημικής αντίδρασης του πολυμερισμού ,τις συνθήκες κάτω από τις οποίες πραγματοποιείται ,τις διαδικασίες μετατροπής των πολυμερών σε πλαστικά υλικά καθώς και τις επιπτώσεις από την αλόγιστη χρήση των πλαστικών. Οι πρωταγωνιστικοί χαρακτήρες είναι τα αντιδρώντα μόρια, η μορφολογία των οποίων σχεδιάστηκε βάσει των προσομοιωμάτων τους ,ώστε να αποδίδεται πιστά η βασική ανατομία του κάθε μορίου (χημική δομή) προκειμένου να εξυπηρετηθεί ένας από τους διδακτικούς στόχους του animation, ενώ η προσθήκη των ανθρώπινων χαρακτηριστικών ,εξυπηρετεί ένα άλλο διδακτικό στόχο ,που είναι η μεταμόρφωση δυσνόητων εννοιών σε εύληπτη και ευχάριστη γνώση.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το συγκεκριμένο οπτικοακουστικό εκπαιδευτικό υλικό , μπορεί να αξιοποιηθεί ως βάση για την ανάπτυξη σχεδίου διδασκαλίας της θεματικής ενότητας "Πολυμερή -Πολυμερισμός". Με την προβολή του βίντεο animation,να συνιστά το κύριο μέσο προσέγγισης των προς διδασκαλία εννοιών ,δίνεται η δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να ξεφύγει από τις τυποποιημένες διδακτικές φόρμες καθώς και επιδιώκεται τόσο η μετάδοση των γνώσεων όσο και η επίτευξη των διδακτικών στόχων, μέσα από μια παραστατική , ευχάριστη και πιο ελκυστική διδακτική διαδικασία. Τα πολυμερή και ο πολυμερισμός παρουσιάζουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον λόγω της τεράστιας εφαρμογής που βρίσκουν στη χημική βιομηχανία για την παραγωγή των πλαστικών. Η απόκτηση γνώσεων σχετικών , με την μετατροπή των πολυμερών σε πλαστικά , συμβάλλει στη διαμόρφωση υπεύθυνης στάσης απέναντι στο περιβάλλον και στα περιβαλλοντικά προβλήματα. Μετα την παρακολούθηση του βίντεο αναμένεται οι μαθητές να μπορούν : α) Να αποδίδουν τον πολυμερισμό με χημικές εξισώσεις και προσομοιώματα. β)Να διακρίνουν τα πλαστικά από τα πολυμερή. γ)Να αναγνωρίζουν τα συνθετικά πολυμερή από τους κωδικούς τους δ)και να αποφεύγουν εκείνα που κρύβουν κινδύνους για την υγεία τους και το περιβάλλον


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 20
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
video/mp4
SIZE
166531.844 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/754
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro UGC
METADATA PROVIDER
Photodentro UGC
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Chemistry ChemistryChemistry > Organic chemistry Organic chemistryOrganic chemistry > Polymers PolymersPolymers
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΧΑΧΟΛΑ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ
graphical designer: ΧΑΧΟΛΑ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΧΑΧΟΛΑ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΧΑΧΟΛΑ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
LICENSE