Iστορια Ψηφιακης Αφηγησης - Kινητα τηλεφωνα και περιβαλλοντικη αδικια 1 (Ο Παρης απεργει και δεν αδικειται)
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Iστορία ψηφιακής αφήγησης που δημιουργήθηκε από μαθητές/-τριες Ε΄ Δημοτικού στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών εργαστηρίων του προγράμματος S.A.M.E. World Αειφορία | Ευαισθητοποίηση | Κινητοποίηση | Περιβάλλον στην Παγκόσμια Εκπαίδευση http://www.sameworld.eu/el με εθνικό συντονιστή το ΙΤΥΕ “Διόφαντος”. Μέσα από τη δημιουργία αυτής της ιστορίας ψηφιακής αφήγησης οι μαθητές/-τριες επιχείρησαν να διερευνήσουν τις ποικίλες πτυχές ενός ζητήματος που έχει χαρακτηριστικά περιβαλλοντικής αδικίας. Στη συγκεκριμένη ιστορία, οι μαθητές/-τριες εστίασαν στο ζήτημα της κατασκευής κινητών τηλεφώνων και των συνθηκών εργασίας που επικρατούν στα εργοστάσια κατασκευής. Για τη δημιουργία αυτής της ιστορίας ψηφιακής αφήγησης χρησιμοποιήθηκαν τα λογισμικά Windows Movie Maker και Audacity.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το μαθησιακό αυτό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υποστηρικτικό υλικό για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση μαθητών/-τριών σε ζητήματα περιβαλλοντικής αδικίας στο πλαίσιο της υλοποίησης σχετικών προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Μπορεί επίσης να εμπνεύσει, ως προς την προσέγγιση του ζητήματος και τον τρόπο τεχνικής ανάπτυξης, τη δημιουργία σχετικών ψηφιακών ιστοριών για μια πρωτότυπη αφήγηση των συνήθως σύνθετων και αμφιλεγόμενων ζητημάτων περιβαλλοντικής αδικίας σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 12
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
video/mp4
ΜΕΓΕΘΟΣ
60083.104 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/781
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentΠεριβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη > Ειρήνη, Δικαιοσύνη & Θεσμοί Peace, Justice & InstitutionsΕιρήνη, Δικαιοσύνη & Θεσμοί
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentΠεριβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη > Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη Work and Economic GrowthΕργασία & Οικονομική Ανάπτυξη
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentΠεριβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη > Βιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές Industry, Innovation & InfrastructureΒιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: 6ο Δ.Σ. Κηφισιάς - Πηνελόπη Δέλτα, Ε΄ τάξη, σχολικό έτος 2015-16 Γεωργία Μουταντζή (εκπ/κός ΠΕ70) και μαθητές/-τριες
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: Ι.Τ.Υ.Ε. ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ (έργο S.A.M.E. World)
παιδαγωγικός συντονιστής: Δημήτριος Γκότζος (μέλος της ομάδας έργου S.A.M.E. World)
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Γεωργία Μουταντζή
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: Γεωργία Μουταντζή
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ