Το μαθησιακό αυτό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υποστηρικτικό υλικό για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση μαθητών/-τριών σε ζητήματα περιβαλλοντικής αδικίας στο πλαίσιο της υλοποίησης σχετικών προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Μπορεί επίσης να εμπνεύσει, ως προς την προσέγγιση του ζητήματος και τον τρόπο τεχνικής ανάπτυξης, τη δημιουργία σχετικών ψηφιακών ιστοριών για μια πρωτότυπη αφήγηση των συνήθως σύνθετων και αμφιλεγόμενων ζητημάτων περιβαλλοντικής αδικίας σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο.