Ο εαυτος μου
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Περιγραφή και αιτιολόγηση σεναρίου Το διδακτικό σενάριο που ακολουθεί αποτελεί μέρος της θεματικής ενότητας « ο εαυτός μου». Αφόρμηση Το θέμα είναι οικείο στα παιδιά και δίνει την ευκαιρία για πολλές διερευνήσεις και ανάπτυξη δραστηριοτήτων, που έχουν διαθεματικό χαρακτήρα. Δραστηριότητες κυρίως συλλογικές που θα ευνοούν την αλληλεπίδραση , την επικοινωνία, τη χρήση της τεχνολογίας , τον προφορικό και γραπτό λόγο. Επίσης το θέμα είναι αναπτυξιακά κατάλληλο για αυτή την ηλικία και μπορεί να στηριχθεί και να αξιοποιήσει τις προϋπάρχουσες ιδέες και γνώσεις των παιδιών Το εκπαιδευτικό σενάριο διεξάγεται τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο εξαιτίας του γεγονότος ότι «Ο εαυτός» είναι απ’ τις πρώτες θεματικές ενότητες που πραγματοποιούνται στο νηπιαγωγείο. Επιμέρους στόχοι: να περιγράψουν τα μέλη της οικογένειά τους και να μιλήσουν γι’ αυτά(5η Φάση, Γλώσσα- Προφορική Επικοινωνία, Ομιλία και ακρόαση) να εμπλέκονται σε καταστάσεις προβληματισμού. Να στηρίζονται σε προηγούμενες γνώσεις και εμπειρίες, να κάνουν απλές υποθέσεις και να καταλήγουν σε σχετικά συμπεράσματα, μέσα από διαδικασίες δοκιμής, επαλήθευσης και ελέγχου(4η Φάση, Μαθηματικά) Παιδαγωγικοί στόχοι Να αναπτύξουν ικανότητες συνεργασίας. Να κατανοούν την αξία της ομαδικής εργασίας και της από κοινού ανακάλυψης. Να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας Να αναπτύξουν τη λεπτή και την αδρή κινητικότητά τους Στόχοι ως προς την τεχνολογία Ø Να έρθουν σε μια πρώτη επαφή με διάφορες χρήσεις του υπολογιστή, ως εποπτικού μέσου, ως εργαλείου για τη μάθηση. Ø να γνωρίσουν και να χρησιμοποιήσουν τις δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας, προκειμένου να εφαρμόσουν αυτά που έχουν μάθει με πολλαπλούς τρόπους (πολυτροπικότητα) – οπτικούς, κιναισθητικούς, σωματικούς, χωροαντιληπτικούς Ø Να εξοικειωθούν με τη χρήση του διαδικτύου και να διαπιστώσουν ότι αποτελεί πηγή γρήγορης πρόσβασης σε πληθώρα πληροφοριών. Ø Να γνωρίσουν τη χρήση του εκπαιδευτικού λογισμικού Revelation Natu ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
0 - 20
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:55:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/7744
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Προσχολική Εκπαίδευση Pre-school educationΠροσχολική Εκπαίδευση
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΑΝΤΑ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΑΝΤΑ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΑΝΤΑ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΑΝΤΑ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ