Το σενάριο αποτελεί μια ευκαιρία για τους μαθητές και τις μαθήτριες να αναπτύξουν διαπολιτισμική επίγνωση μέσω της Αγγλικής γλώσσας η οποία λειτουργεί σα γλώσσα γέφυρα μεταξύ των πολιτισμών. Ιδανικά μπορεί να συνδυαστεί με τις παραμονές του τριημέρου της Κ. Δευτέρας συνδυάζοντας έτσι τη σχολική με την κοινωνική ζωή. Το σενάριο καινοτομεί γιατί εκτός από τη χρήση της τεχνολογίας και την εξοικείωση των μαθητών με νέα κειμενικά μέσα, ενσωματώνει στοιχεία μη-τυπικής μάθησης (κατασκευή χαρταετού) και μέσα από τη θεματική του έρχεται κοντά στις αναπαραστάσεις των μαθητών/τριών της ηλικιακής αυτής ομάδας δίνοντας σε αυτές επιπλέον πολλαπλότητα. Το σενάριο είναι βασισμένο σε κοινωνικο-πολιτισμικές θεωρίες μάθησης. Ταυτόχρονα όμως λαμβάνονται υπόψη τα διαφορετικά είδη ευφυΐας των μαθητών/τριών και οι ιδιαίτεροι τρόποι να μαθαίνουν καθώς χρησιμοποιείται πληθώρα δραστηριοτήτων που ενεργοποιούν διαφορετικές δεξιότητες. Αξιολόγηση Η αξιολόγηση των γνωστικών δεξιοτήτων γίνεται μέσα από τα έργα και τις απαντήσεις των μαθητών στις διάφορες φάσεις του σεναρίου. Την ίδια ώρα όμως γίνεται και μία πιο ολοκληρωμένη αξιολόγηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσα από ένα φύλλο εργασίας αναστοχασμού που συμπληρώνουν οι μαθητές στο τέλος και της τρίτης φάσης.