Νομος του Ωμ- Αντισταση μεταλλικου αγωγου
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
1.Τίτλος διδακτικού σεναρίου: Νόμος του ΩΜ- Αντίσταση μεταλλικού αγωγού 2.Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές: Φυσική (Ηλεκτρισμός) 3.Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Γ' Τάξη Γυμνασίου 4.Χρονική διάρκεια: διδακτικές ώρες 5.Συμβατότητα με το αναλυτικό πρόγραμμα: Στο σχολικό βιβλίο προβλέπεται η διδασκαλία του μαθήματος "Ηλεκτρικά δίπολα" στην Ενότητα «2.3", στο κεφάλαιο "2. Ηλεκτρικό Ρεύμα" οι πρώτες δύο υποενότητες του οποίου είναι οι «Αντίσταση διπόλου» και «Νόμος του Ωμ». Στον οδηγό του εκπαιδευτικού (ΟΕΔΒ, 2008) προβλέπεται να διατεθούν οκτώ (8) διδακτικές ώρες για τη διδασκαλία του Κεφαλαίου «2. Το Ηλεκτρικό Ρεύμα» από τις οποίες 2 ώρες προβλέπεται να αφιερωθούν στη διδασκαλία των θεμάτων «Νόμος του Ωμ» και «Νόμος αντίστασης συρμάτινου αγωγού» μέσα από την διενέργεια εργαστηριακών ασκήσεων. Στο υπαρίθμ. 144958/Δ2/16-09-2015 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, με θέμα «Οδηγίες για τη διδασκαλία των θετικών μαθημάτων Ημερήσιου και Εσπερινού Γυμνασίου για το σχ. έτος 2015-2016» προβλέπεται από το Κεφάλαιο 2.3 Ηλεκτρικά δίπολα να διδαχθεί η εισαγωγή και οι υποενότητες: «Αντίσταση του διπόλου» και «Νόμος του Ωμ». Για το συγκεκριμένο θέμα, οι στόχοι που προτείνονται στον οδηγό του εκπαιδευτικού (ΟΕΔΒ, 2008) όσον αφορά το μαθητή είναι οι εξής: Να μπορεί να σχεδιάζει πειραματική διάταξη για τον πειραματικό έλεγχο του νόμου του Ωμ, Να μπορεί να διατυπώνει λεκτικά και με μαθηματικό συμβολισμό το νόμο του Ωμ Να να μπορεί να σχεδιάζει την γραφική παράσταση έντασης –τάσης για συγκεκριμένους αντιστάτες Να μπορεί να εφαρμόζει το νόμο του Ωμ στην επίλυση προβλημάτων Να μπορεί να χρησιμοποιεί το μοντέλο των ελεύθερων ηλεκτρονίων για να ερμηνεύσει σε μικροσκοπικό επίπεδο την προέλευση του νόμου του Ωμ Στον οδηγό του εκπαιδευτικού προτείνονται δύο διδακτικές προσεγγίσεις. Η πρώτη είναι η καθοδηγούμενη ανακάλυψη του νόμου του Ωμ μέσα από σχετική εργαστηριακή άσκηση και η δεύτερη είναι η προσέγγιση του νόμου μέσα από ένα πείραμα επίδειξης που εκτελ ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8079
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Φυσική PhysicsΦυσική
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΙΩΑΝΝΑ ΒΑΖΟΥΡΑ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΙΩΑΝΝΑ ΒΑΖΟΥΡΑ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΙΩΑΝΝΑ ΒΑΖΟΥΡΑ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΩΑΝΝΑ ΒΑΖΟΥΡΑ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ