Let's become digital leaders
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το σενάριο αυτό γράφτηκε έχοντας υπόψη πως οι μαθητές πλέον δεν περιορίζονται σε κατάκτηση της γλώσσας ως δομή και λειτουργία αλλά και δεξιοτήτων του 21ου αιώνα όπως είναι ο χειρισμός της διαδικτυακής τους εικόνας και έμμεσα του διαδικτυακού εκφοβισμού. Στη διδακτική της γλώσσας, στο επίπεδο των Αγγλικών που βρίσκονται τα παιδιά διδάσκονται επίθετα για τον χαρακτήρα και τα συνασθήματα, μαθαίνουν και θυμούνται πώς γράφουμε εντολές κυρίως χρησιμοποιώντας το must/mustn't. Στον τρόπο που δουλεύουν χρησιμοποιούμε μια μείξη ενεργητικής -παθητικής μάθησης με ερωτήσεις σε όλη την τάξη, εργασίες ανά ζευγάρια και ανά ομάδες (ανάλογα με τις δυνατότητες των μαθητών), συνεργασία στο μεγαλύτερο μέρος του σεναρίου, αλληλοαξιολόγηση και αξιολόγηση από τον καθηγητή. Η προσέγγιση του σεναρίου είναι περισσότερο προς την ενεργή συμμετοχή των μαθητών, τη μέθοδο project, τη συνεργατική-ανακαλυπτική μάθηση, τη δημιουργική χρήση των διαδικτυακών εργαλείων και την αξιοποίηση και ενδυνάμωση της δημιουργικότητάς τους για πραγματικό λόγο. Πηγές-Βιβλιογραφία Motteram, G. (2013) Innovations in Learning Technologies for English Language Teaching. Online on www.britishcouncil.org Binkley, M et al. (2012) Defining twenty-first century skills in P. Griffin et. al. (eds) Assessment and Teaching of 21st century skills. Springer Science&Business Media B.V. European Commission /EACEA/Eurydice,2012. Developing Key Competences at school in Europe: Challenges and Opportunities for Policy. Eurydice Report. Luxembourg. Publications Ofiice of the European Union Griffin, P. & Care, E. (2014) Developing Learner's collaborative problem solving skills. Assessment Research Centre, Melbourne Graduate School of education Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΓ) - Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων- Παιδαγωγικό Ινστιτούτο στο rcel.uoa.gr/xenesglosses www.safeinternet.gr http://internet-safety.sch.gr www.safeinternet.org www.safer ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 12
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8002
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Επιστήμη και Τεχνολογία Science and TechnologyΕπιστήμη και Τεχνολογία
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: Ελένη Αργυρίου
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: Ελένη Αργυρίου
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Ελένη Αργυρίου
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: Ελένη Αργυρίου
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ