Το παρόν ψηφιακό σενάριο εστιάζει στο έργο του Μονέ: «Les Nymphèas» ένα έργο σταθμό στην ιστορία της τέχνης. Η μελέτη του προαναφερόμενου έργου θα επιτρέψει στους μαθητές να βιώσουν τη συνέχεια στην τέχνη, αλλά και τις μη γραμμικές συνδέσεις που αναπτύσσονται μέσα από την εξέταση της ιστορίας σε κάθε εποχή. Ως δίπολη σχέση και παράδειγμα σύνδεσης με το "Les Nymphèas", επιλέγεται ηεγκατάσταση στο παρεκκλήσιο του Χιούστον, του Μάρκ Ρόθκο. Η μαθησιακή διδασκαλία λαμβάνει χώρα σε εικαστικό εργαστηριακό περιβάλλον και η χρήση των ψηφιακών μέσων λειτουργεί ως ανατροφοδοτικός καταλύτης της. Η εικαστική δράση, ως επιστέγασμα της προηγηθείσας μελέτης θα αναζητήσει στο οικείο περιβάλλοντου σχολείου τον κατάλληλο χώρο επιλογής, που θα την νοηματοδοτήσει ως σημαίνον κοινωνικό γεγονός της σχολικής ζωής. Η παρεμβατική και όχι παθητική αλληλεπίδραση με την σχολική κοινότητα θα ζωογονήσεικαι θα αναμορφώσειτον αγκυλωμένο σχολικό χώρο.