Μόνο σε Aποθετήρια «Φωτόδεντρο»
Kαι σε Yλικό Xρηστών
Καθαρισμός ενεργών φίλτρων
Κάντε εγγραφή σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω θεματικές περιοχές, θεματικές ενότητες ή έννοιες για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για μεταβολές στα αντικείμενα που έχουν ταξινομηθεί σε αυτές
Ακολουθιες αριθμων
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Διαδραστικό μαθησιακό αντικείμενο που έχει ως στόχο την οικοδόμηση της δομής επανάληψης. Περιλαμβάνει μια σειρά αλγορίθμων παραγωγής ακολουθίας αριθμών με χρήση της δομής ΓΙΑ. Οι μαθητές έχουν δυνατότητες διερεύνησης και ελέγχου της εκτέλεσης του αλγορίθμου, με τη χρήση των πλήκτρων: Εκτέλεση, Παύση, Επόμενο (βηματική εκτέλεση), Υποβολή (έλεγχος ορθότητας της προτεινόμενης λύσης) και Λύση (αποκάλυψη όλων των πιθανών παραλλαγών της λύσης). Κατά την εκτέλεση του αλγορίθμου εμφανίζονται διαδοχικά οι τιμές των μεταβλητών, ενώ οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα ελέγχου του ρυθμού της αυτοματοποιημένης προσομοίωσης.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Οι μαθητές καλούνται να επιλέξουν ένα από τα τέσσερα μοτίβα αλγορίθμου και να συμπληρώσουν τα κενά σε αυτό, ώστε κατά την εκτέλεσή του να προκύπτει συγκεκριμένη ακολουθία αριθμών, ανάλογα με την παραλλαγή που έχουν επιλέξει. Καθοδηγούνται να συνειδητοποιήσουν τον ρόλο των τιμών έναρξης, λήξης και βήματος μεταβολής της μεταβλητής - μετρητή της δομής επανάληψης, σε συνδυασμό με τη χρήση ή μη βοηθητικής ανεξάρτητης μεταβλητής. Διερευνούν και πειραματίζονται, με στόχο την εμπέδωση του ρόλου της δομής επανάληψης στην αλγοριθμική λογική, αλλά και την αδυναμία της να επιλύσει όλες τις παραλλαγές του προβλήματος, γεγονός που οδηγεί στην αναγκαιότητα χρήσης άλλων παραλλαγών (ΟΣΟ, ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ). Ο εκπαιδευτικός μπορεί να καθοδηγήσει τους μαθητές, δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης, ή να τους ζητήσει να αντιμετωπίσουν την πληθώρα των παραλλαγών κάθε επιπέδου δυσκολίας, σε επίπεδο εξάσκησης, αυτοδιδασκαλίας, αλληλοδιδασκαλίας ή εξέτασης.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15 - 19
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
422.773 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10533
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
19/10/2018
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ Information & Communication Technologies (ICT)Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ
> Προγραμματισμός υπολογιστών Computer programmingΠρογραμματισμός υπολογιστών
> Προγραμματιστικές δομές Programming structuresΠρογραμματιστικές δομές
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > διαδικαστικός
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
επιστημονικός υπεύθυνος:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
παιδαγωγικός συντονιστής:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
σύλληψη:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
δημιουργία:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
δημιουργία πρωτότυπου έργου:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
συγγραφή σεναρίου:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
παιδαγωγικός σχεδιασμός:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
υπεύθυνος τεχνικού σχεδιασμού:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
εμπλουτισμός μεταδεδομένων: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ], Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης:
ΙΤΥΕ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
διάρκεια: 2017-2018
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
διάρκεια: 2017-2018
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
διάρκεια: 2017-2018
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
διάρκεια: 2017-2018
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
Δείτε τα σχόλια και τις αξιολογήσεις των χρηστών Απόκρυψη σχολίων και αξιολογήσεων χρηστών
ΣΧΟΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ/ΜΑΘΗΤΩΝ
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
aggregator