Αναγνωριζω τα σωματικα σχηματα και τα επιπεδα του χωρου
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Άσκηση αντιστοίχισης με θέμα τα ανοικτά και τα κλειστά σωματικά σχήματα στα διαφορετικά επίπεδα του χώρου. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εμπέδωση των εννοιών των ανοικτών και κλειστών σωματικών σχημάτων, καθώς και η αναγνώριση των επιπέδων του χώρου στα οποία πραγματοποιείται η κίνηση. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάζονται έξι εικόνες με ανοικτά και κλειστά σωματικά σχήματα και δίνονται σε τυχαία σειρά οι λεζάντες με τους χαρακτηρισμούς τους (π.χ. «Ανοικτό σωματικό σχήμα στο μεσαίο επίπεδο»). Σκοπός της άσκησης είναι να αναγνωρίσουν οι μαθητές τον κάθε συνδυασμό σωματικού σχήματος και επιπέδου του χώρου και να αντιστοιχίσουν σωστά λεζάντες και εικόνες.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Ο εκπαιδευτικός μπορεί να αναφέρει ότι όλες οι φυσικές δραστηριότητες λαμβάνουν χώρα μέσα στα τρία επίπεδα του χώρου, με το σώμα να παίρνει κάποια συγκεκριμένη μορφή. Με αφορμή την ψηφιακή άσκηση, θα μπορούσαν, επίσης, να γίνουν πρακτικές εφαρμογές στο αντικείμενο της γυμναστικής και ιδιαίτερα στις ισορροπίες. Πιο αναλυτικά, αξιοποιώντας το μαθησιακό αντικείμενο στον χώρο άσκησης, ο εκπαιδευτικός μπορεί να ζητήσει από τους μαθητές να ισορροπήσουν το σώμα τους σε τέσσερα, τρία, δύο ή ακόμη και σε ένα μόνο σημείο του σώματος. Οι ισορροπίες αυτές θα μπορούσαν να εμπλέκουν πόδια, γόνατα, χέρια, ισχία, λεκάνη, αγκώνες, κεφάλι ή κάποιο άλλο σημείο. Μέσω της πρακτικής εφαρμογής, οι μαθητές θα αναγνωρίσουν ότι οι ισορροπίες λαμβάνουν χώρα με το σώμα σε κλειστή ή ανοικτή θέση και στα τρία επίπεδα (χαμηλό, μεσαίο, υψηλό).


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 9
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
6002.245 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10563
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CREATION DATE
15/11/2018
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Physical Education Physical EducationPhysical Education > Motor skills Motor skillsMotor skills > Body awareness Body awarenessBody awareness
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
pedagogical design group member: Πέτρος Νάτσης [ΙΤΥΕ]
content editor: Πέτρος Νάτσης [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
scientific coordinator: Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
instructional designer: Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
technical implementer: Σπύρος Κυριαζίδης [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Πέτρος Νάτσης [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
scientific metadata coordinator: Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE