Ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει το σενάριο, εφόσον διαθέτει στο σχολείο εξοπλισμό ρομποτικής Lego Mindstorms EV3, για να εξοικειώσει τους μαθητές του με τις βασικές λειτουργίες ενός περιβάλλοντος οπτικού προγραμματισμού μέσα από ανακαλυπτικές και διερευνητικές δραστηριότητες, με σκοπό την ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων. Οι μαθητές ανακαλύπτουν τις βασικές εντολές για την κίνηση του ρομπότ, τον έλεγχο του αισθητήρα χρώματος, του αισθητήρα υπερήχων (ή υπερύθρων) καθώς και τη δομή επανάληψης. Η κατασκευή των ρομπότ προηγείται του σεναρίου (οι μαθητές στο πλαίσιο του σεναρίου προγραμματίζουν μόνο) και γίνεται είτε από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό είτε με τη συνεργασία και τη βοήθεια μιας υποστηρικτικής ομάδας μαθητών του σχολείου.