Μόνο σε Aποθετήρια «Φωτόδεντρο»
Kαι σε Yλικό Xρηστών
Καθαρισμός ενεργών φίλτρων
Κάντε εγγραφή σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω θεματικές περιοχές, θεματικές ενότητες ή έννοιες για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για μεταβολές στα αντικείμενα που έχουν ταξινομηθεί σε αυτές
Όλοι μπορουμε να γυμναστουμε!
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ψηφιακή ιστορία, αποτελούμενη από έξι σκηνές, που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση γύρω από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με αναπηρία στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής και το πώς αυτές μπορούν να απαλυνθούν. Το μαθησιακό αντικείμενο στοχεύει, επίσης, στην καλλιέργεια της αποδοχής της διαφορετικότητας και την ανάδειξη της αξίας της ένταξης και της συνεκπαίδευσης. Στην ιστορία μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίου συμμετέχουν στο μάθημα Φυσικής Αγωγής, μαζί με τρεις μαθητές με αναπηρία: τον Θοδωρή (με κινητική αναπηρία), τη Μαρία (με νοητική υστέρηση) και τον Δημήτρη (με αυτισμό). Οι μαθητές με αναπηρία, αρχικά, βιώνουν απογοήτευση, όταν αντιλαμβάνονται ότι δυσκολεύονται να συμμετάσχουν στο μάθημα. Στη συνέχεια, όμως, απλές και εύκολες στην εφαρμογή τους προσαρμογές (στο περιβάλλον, τις ασκήσεις και τη διδασκαλία), τις οποίες υιοθετεί ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής, βοηθούν με ευκολία όλα τα παιδιά, με και χωρίς αναπηρία, να συμμετάσχουν με επιτυχία και χαρά στο μάθημα, δημιουργώντας φιλίες. Με αυτόν τον τρόπο, η συνεκπαίδευση καθίσταται εφικτή και το μάθημα της Φυσικής Αγωγής γίνεται μια θετική εμπειρία ζωής για όλους τους μαθητές.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Η ψηφιακή ιστορία μπορεί να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής στο σχολικό εργαστήριο υπολογιστών ή στον χώρο άσκησης με τη χρήση ταμπλετών. Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί την Ημέρα Πανελλήνιου Σχολικού Αθλητισμού, η οποία εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο του κοινωνικού σχολείου, με θεματικό άξονα «Ρατσισμός και διαφορετικότητα, όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι». Οι μαθητές θα ενθαρρυνθούν να εμπνευστούν από την ψηφιακή ιστορία, να αναγνωρίσουν την έννοια της διαφορετικότητας, να αντιληφθούν ότι η ένταξη μπορεί να γίνει πραγματικότητα και να σκεφτούν ομαδικές δραστηριότητες αντίστοιχες με αυτές τις ιστορίας. Τα παραπάνω θα τους βοηθήσουν να συνειδητοποιήσουν ότι, με ελάχιστες προσαρμογές στο μάθημα Φυσικής Αγωγής, «Όλοι μπορούμε να γυμναστούμε!», αρκεί να υπάρχει καλή διάθεση και θετική στάση αποδοχής και αγάπης από όλους.
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
31599.491 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10872
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
01/07/2019
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Φυσική αγωγή Physical EducationΦυσική αγωγή
> Κοινωνικές δεξιότητες & ηθικές αξίες Social Skills and moral valuesΚοινωνικές δεξιότητες & ηθικές αξίες
> Διαφορετικότητα DiversityΔιαφορετικότητα
Φυσική αγωγή Physical EducationΦυσική αγωγή > Κοινωνικές δεξιότητες & ηθικές αξίες Social Skills and moral valuesΚοινωνικές δεξιότητες & ηθικές αξίες > Συνεργασία CooperationΣυνεργασία
Φυσική αγωγή Physical EducationΦυσική αγωγή > Ειδική Φυσική Αγωγή Special Physical EducationΕιδική Φυσική Αγωγή > Τυπική τάξη Standard classΤυπική τάξη
Φυσική αγωγή Physical EducationΦυσική αγωγή > Κοινωνικές δεξιότητες & ηθικές αξίες Social Skills and moral valuesΚοινωνικές δεξιότητες & ηθικές αξίες > Συνεργασία CooperationΣυνεργασία
Φυσική αγωγή Physical EducationΦυσική αγωγή > Ειδική Φυσική Αγωγή Special Physical EducationΕιδική Φυσική Αγωγή > Τυπική τάξη Standard classΤυπική τάξη
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > άμεση διδασκαλία
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > βασισμένος σε γεγονότα
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
παιδαγωγικός σχεδιασμός:
Δημήτρης Κοκαρίδας [ΙΤΥΕ], Γιώργος Συγκούνας [ΙΤΥΕ]
υπεύθυνος περιεχομένου:
Δημήτρης Κοκαρίδας [ΙΤΥΕ], Γιώργος Συγκούνας [ΙΤΥΕ]
ανάπτυξη / τεχνική υλοποίηση:
Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
σχεδίαση γραφικών:
Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ], Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
επιστημονικός υπεύθυνος:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα:
Δημήτρης Κοκαρίδας [ΙΤΥΕ]
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων: Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης:
ΙΤΥΕ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
διάρκεια: 2017-2018
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
διάρκεια: 2017-2018
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
διάρκεια: 2017-2018
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
διάρκεια: 2017-2018
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
Δείτε τα σχόλια και τις αξιολογήσεις των χρηστών Απόκρυψη σχολίων και αξιολογήσεων χρηστών
ΣΧΟΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ/ΜΑΘΗΤΩΝ
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
aggregator