Πως διακρινουμε τον χωρο στο θεατρο; (αντιστοιχιση)
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Διαδραστική δραστηριότητα αντιστοίχισης, για την αναγνώριση και τον χαρακτηρισμό του χώρου στο θέατρο. Κύριους στόχους του μαθησιακού αντικειμένου αποτελούν η μελέτη, η παρατήρηση και, τελικά, η σωστή αντιστοίχιση των διαφορετικών χώρων στο θέατρο. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να διακρίνουν τους διαφορετικούς χώρους στο θέατρο και να σχηματίσουν ένα γλωσσάρι με τη διαφορετική ονομασία και τα επιμέρους χαρακτηριστικά του κάθε χώρου στο θέατρο.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο δύναται να αξιοποιηθεί τόσο από τους μαθητές της πρωτοβάθμιας όσο και από τους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προκειμένου να εξοικειωθούν με τις διαφορετικές μορφές λειτουργίας του χώρου στο θέατρο. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να θέσει ερωτήματα για τη διαφορετική ή/και την πολλαπλή λειτουργία του χώρου εν γένει, αλλά και εν είδει στο θέατρο. Οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες στο Διαδίκτυο, αναφορικά με τη χρήση και την αξιοποίηση του θεατρικού χώρου σε διαφορετικές ιστορικές περιόδους. Μια άλλη προτεινόμενη δραστηριότητα είναι η συμπλήρωση μιας χρονογραμμής με στοιχεία σκηνοθετικής αξιοποίησης του χώρου στο θέατρο.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 17
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
14176.874 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10899
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
30/07/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Drama/Theater in Education (DiE/TiE) Drama/Theater in Education (DiE/TiE)Drama/Theater in Education (DiE/TiE) > Drama/Theatre History Drama/Theatre HistoryDrama/Theatre History
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
initiator: Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
creator: Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
script writer: Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
pedagogical design group member: Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
subject matter expert: Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
instructional designer: Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
technical designer: Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
technical implementer: Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
graphical designer: Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ], Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
scientific metadata coordinator: Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE