Μόνο σε Aποθετήρια «Φωτόδεντρο»
Kαι σε Yλικό Xρηστών
Καθαρισμός ενεργών φίλτρων
Κάντε εγγραφή σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω θεματικές περιοχές, θεματικές ενότητες ή έννοιες για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για μεταβολές στα αντικείμενα που έχουν ταξινομηθεί σε αυτές
Μαθαινω αντισφαιριση (τενις) - Γνωριμια με το αθλημα και εισαγωγη σε παιχνιδι
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Στόχος του βίντεο είναι η γνωριμία των μαθητών με το άθλημα της αντισφαίρισης. Παρουσιάζονται τα είδη παιχνιδιού (μονό και διπλό παιχνίδι), καθώς και τα βασικά στοιχεία του γηπέδου (γραμμές και χώροι) για το κάθε είδος παιχνιδιού. Ακολουθεί ένα εισαγωγικό παιχνίδι εξοικείωσης με την μπάλα και τις γραμμές του γηπέδου, το οποίο παίζεται «ένας με έναν» και περιλαμβάνει ανταλλαγή μπαλιών με ρίψη της μπάλας με το χέρι. Τέλος, παρουσιάζεται ένα παιχνίδι «ένας με έναν» με ρακέτα, στο οποίο ως χώρος παιχνιδιού χρησιμοποιούνται μόνο τα τετράγωνα σερβίς της μιας πλευράς και ως φιλέ η κάθετη γραμμή σερβίς.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει το βίντεο σε αίθουσα (χρησιμοποιώντας υπολογιστή και βιντεοπροβολέα) ή στον χώρο άσκησης (δίνοντας ταμπλέτες στους μαθητές), προκειμένου να εισαγάγει τους μαθητές σε προπαρασκευαστικά παιχνίδια αντισφαίρισης που αφορούν στην αναπήδηση της μπάλας. Οι μαθητές μπορούν, με κατάλληλη καθοδήγηση και ανατροφοδότηση από τον εκπαιδευτικό, να παίξουν τα αντίστοιχα παιχνίδια, για να εξοικειωθούν με το γήπεδο του τένις, τις γραμμές του, τη ρακέτα, καθώς και με τα βασικά στοιχεία τακτικής του παιχνιδιού.
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/usersIcon.png)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
7 - 14
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/techIcon.png)
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
video/mp4
ΜΕΓΕΘΟΣ
359618.986 (KΒ)
ΔΙΑΡΚΕΙΑ
0:05:48
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8522/1085
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/infoIcon.png)
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Εκπαιδευτικά Βίντεο
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Εκπαιδευτικά Βίντεο
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
30/09/2019
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/taxonIcon.png)
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Φυσική αγωγή Physical EducationΦυσική αγωγή
> Αθλήματα - Χορός Sports - DanceΑθλήματα - Χορός
> Άλλα OtherΆλλα
Φυσική αγωγή Physical EducationΦυσική αγωγή > Παιχνίδια GamesΠαιχνίδια
Φυσική αγωγή Physical EducationΦυσική αγωγή > Παιχνίδια GamesΠαιχνίδια
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΒΙΝΤΕΟ
Πλούσιας Οπτικής Πληροφορίας > Οπτικές αναπαραστάσεις
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/contributeIcon.png)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
παιδαγωγικός σχεδιασμός:
Πέτρος Νάτσης
υπεύθυνος περιεχομένου: Πέτρος Νάτσης
εκφώνηση: Χριστίνα Μεγαρχιώτη
ψηφιακή επεξεργασία: Χριστίνα Μεγαρχιώτη
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: Μαρίνα Παπαστεργίου
επιστημονικός υπεύθυνος: Μαρίνα Παπαστεργίου
υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού: Μαρίνα Παπαστεργίου
υπεύθυνος περιεχομένου: Πέτρος Νάτσης
εκφώνηση: Χριστίνα Μεγαρχιώτη
ψηφιακή επεξεργασία: Χριστίνα Μεγαρχιώτη
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: Μαρίνα Παπαστεργίου
επιστημονικός υπεύθυνος: Μαρίνα Παπαστεργίου
υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού: Μαρίνα Παπαστεργίου
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα:
Πέτρος Νάτσης
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Τζένη Οικονομίδου
συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων: Μαρίνα Παπαστεργίου
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης:
ΙΤΥΕ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/fundingIcon.png)
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/other/plus.png)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
διάρκεια: 2017-2018
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partner: ΙΤΥΕ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
διάρκεια: 2017-2018
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partner: ΙΤΥΕ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/other/plus.png)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
διάρκεια: 2017-2018
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
διάρκεια: 2017-2018
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
Δείτε τα σχόλια και τις αξιολογήσεις των χρηστών Απόκρυψη σχολίων και αξιολογήσεων χρηστών
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/commentsIcon.png)
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/rateIcon.png)
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
aggregator