Σκοπός του μαθησιακού αντικειμένου είναι η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της Ηλεκτρικής Τάσης, της Έντασης του ηλεκτρικού ρεύματος και της Αντίστασης του αγωγού που διαρρέεται από το εν λόγω ρεύμα όταν εφαρμόζεται στα άκρα του η εν λόγω τάση. Το σύντομο Φύλλο Εργασίας (υλοποιείται κάλλιστα εντός μίας διδακτικής ώρας) σε συνδυασμό με την προσομοίωση phet αποτελεί μια πολύ ελκυστική και ευχάριστη από πλευράς μαθητών διδακτική προσέγγιση του νόμου του Ωμ. Επιπρόσθετη αξία του λογισμικού είναι η παραμετροποίηση του εικονικού πειράματος και η δυνατότητα ελέγχου και αλλαγής των μεταβλητών τάση και αντίσταση. Η εφαρμογή του εικονικού εργαστηρίου είναι απλή στη χρήση και δεν απαιτεί ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις, ενώ η κατασκευή ενός κυκλώματος με μπαταρία και αντιστάτη καθώς και η σύνδεση σε αυτό αμπερομέτρου και βολτομέτρου γίνεται εύκολα και γρήγορα από τους μαθητές. Η καλαίσθητη διεπαφή της εφαρμογής επιτρέπει επιπρόσθετα την άμεση οπτικοποίηση εννοιών – όπως τα ηλεκτρόνια του κυκλώματος – καθώς και την κίνηση αυτών αναλόγως της έντασης του ρεύματος – γεγονός που δεν μπορεί να γίνει αισθητό με την εκτέλεση της εργαστηριακής άσκησης με τον παραδοσιακό τρόπο. Επιτρέπει επίσης την εύκολη μετάβαση από την πραγματική «ρεαλιστική» αναπαράσταση του κυκλώματος στην αντίστοιχη συμβολική και αντίστροφα. Η διδακτική προσέγγιση της εφαρμογής μπορεί να πραγματοποιηθεί γρήγορα και με ασφάλεια ενώ οι μαθητές εργάζονται σε ομάδες, συνθήκες που πολύ δύσκολα εξασφαλίζονται σε πραγματικό εργαστήριο ηλεκτρισμού. Μέσω αυτής γίνεται συλλογή "πειραματικών δεδομένων" τάσης και έντασης, που επιτρέπουν στο μαθητή να κατασκευάσει τη χαρακτηριστική καμπύλη του αντιστάτη στο μιλιμετρέ χαρτί που υπάρχει στο φύλλο εργασίας. Το περιβάλλον της προσομοίωσης είναι ελκυστικό για τους μαθητές λόγω των γραφικών του και το περιβάλλον διεπαφής είναι απλό και εύχρηστο ακόμα και για τυχαίους χρήστες. Επιπλέον οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να επαναλάβουν την προσομοίωση μέσω δικτύου στο σπίτι τους και να ασκηθούν σε αυτήν. Επίσης η δυνατότητα διερεύνησης που προσφέρει το συγκεκριμένο εικονικό εργαστήριο εξασφαλίζει το ενδιαφέρον και την ενεργητική συμμετοχή των μαθητών. Η άμεση ανατροφοδότηση οδηγεί σε διδακτικά οφέλη που ο διδάσκων έχει την ευκαιρία να αξιοποιήσει.