Παραμυθι να αρχινησει…: Δημιουργικη Γραφη για μαθητες των πρωτων ταξεων δημοτικου σχολειου με εξ αποστασεως διδασκαλια
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Εξ ορισμού δημιουργική, η δημιουργική γραφή μπορεί να γίνει μία διασκεδαστική δραστηριότητα, κάτι που το αναλυτικό πρόγραμμα συχνά ισοπεδώνει κάτω από το βάρος της αξιολόγησης ή άλλων προτεραιοτήτων. Στο πλαίσιο αυτό η δημιουργική γραφή δεν ταυτίζεται με την παραδοσιακή έννοια της συγγραφής ως μια εξαιρετικά απαιτητική-μοναχική πρακτική και μεταξύ άλλων βελτιώνει την ικανότητα έκφρασης των μαθητών. Στο χώρο της εκπαίδευσης, η δημιουργική γραφή αποτελεί μια σύγχρονη εκπαιδευτική μέθοδο που προσεγγίζει με βιωματικό τρόπο το λόγο και τις δυνατότητές του, συνδυάζοντας το παιχνίδι και τη μάθηση.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Η δημιουργική Γραφή είναι μία διασκεδαστική δραστηριότητα τεχνικά, συμπληρωματική στο μάθημα της Λογοτεχνίας. Αποσκοπεί στη συγγραφή κειμένων με βιωματικό και παιγνιώδη τρόπο. Στο συγκεκριμένο σενάριο αξιοποιήθηκαν διάφορες τεχνικές για να ενθαρρύνουμε τους μικρούς μαθητές στη συγγραφή όπως, Τεχνική: ερωτήσεων, εικόνων, φανταστικών διωνύμων, ημιτελών φράσεων, ομαδικής δημιουργικής σύνθεσης κ.ά. Ξεκινώντας τις δραστηριότητες τονίστε στους μαθητές σας ότι η Δημιουργική γραφή δεν έχει καμιά σχέση με την αξιολόγηση της ορθογραφίας και του συντακτικού. Προτρέψτε τους να τολμήσουν να γράψουν αστείες και ενδιαφέρουσες ιστορίες που θα αρέσουν πρώτα στους ίδιους και μετά στους φίλους τους. Εμπλέξτε τους ενεργά προτείνοντας τους να επιλέξουν αποσπάσματα από τα αγαπημένα τους βιβλία και χρησιμοποιήστε τα σαν υποστηρικτικό υλικό.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
7 - 12
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/pdf
ΜΕΓΕΘΟΣ
1817.297 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/1494
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Νεοελληνική Λογοτεχνία Modern Greek LiteratureΝεοελληνική Λογοτεχνία > Τεχνικές / Τρόποι γραφής Literary techniques / methodsΤεχνικές / Τρόποι γραφής > Αυτόματη γραφή Automatic writingΑυτόματη γραφή
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: ΜΠΑΓΙΑΤΗ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
επιστημονικός υπεύθυνος: ΜΠΑΓΙΑΤΗ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
παιδαγωγικός συντονιστής: ΜΠΑΓΙΑΤΗ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
τεχνικός υπεύθυνος: ΜΠΑΓΙΑΤΗ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
σύλληψη: ΜΠΑΓΙΑΤΗ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
δημιουργία: ΜΠΑΓΙΑΤΗ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
δημιουργία πρωτότυπου έργου: ΜΠΑΓΙΑΤΗ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
συγγραφή σεναρίου: ΜΠΑΓΙΑΤΗ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού: ΜΠΑΓΙΑΤΗ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
υπεύθυνος περιεχομένου: ΜΠΑΓΙΑΤΗ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
επιμέλεια περιεχομένου: ΜΠΑΓΙΑΤΗ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΜΠΑΓΙΑΤΗ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
εμπλουτισμός μεταδεδομένων: ΜΠΑΓΙΑΤΗ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: ΜΠΑΓΙΑΤΗ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΜΠΑΓΙΑΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΜΠΑΓΙΑΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ