Το παραδοξο θεωρημα με τα εμβαδα τριγωνων
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Ο στόχος είναι να εμπλέξει τους μαθητές σε διερευνητικές δραστηριότητες ώστε να εμβαθύνουν στις ιδιότητες των εμβαδών τριγώνων και να ‘ανακαλύψουν’ ότι τα τρίγωνα που έχουν την ίδια βάση και οι άλλες κορυφές τους βρίσκονται σε ευθείες παράλληλες στην κοινή βάση τους, έχουν το ίδιο εμβαδό.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές αναφέρεται ως «παράδοξο θεώρημα» των Μαθηματικών μιας και εμφανίζεται κάποια αντίφαση στην εποπτεία και τα αποτελέσματα των Μαθηματικών. Όπως περιγράφεται και στα στοιχεία του Ευκλείδη, το γεγονός ότι τα παραλληλόγραμμα (ή τα τρίγωνα) που έχουν την ίδια βάση και βρίσκονται ανάμεσα στις ίδιες παράλληλες είναι ισοδύναμα προκαλούσε αμηχανία σε όλους εκείνους που αγνοούσαν την επιστήμη της Γεωμετρίας. Οι μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες και καθοδηγούμενοι από το φύλλο εργασίας, καλούνται να εξερευνήσουν τις προϋποθέσεις ώστε τα δυο τρίγωνα να είναι ισεμβαδικά και να έρθουν σε επαφή με καταστάσεις όπου η εποπτεία δεν συμβαδίζει πάντοτε με τους αντίστοιχους μαθηματικούς κανόνες και θεωρήματα.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
text/html
SIZE
9.839 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/1497
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro UGC
METADATA PROVIDER
Photodentro UGC
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics > Geometry GeometryGeometry > Measurement of Length - Area - Volume Measurement of Length - Area - VolumeMeasurement of Length - Area - Volume
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Ζάντζος Ιωάννης
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Ζάντζος Ιωάννης
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΖΑΝΤΖΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΖΑΝΤΖΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
LICENSE