Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Σφραγιστικο δαχτυλιδι απο τον… «θησαυρο της Τιρυνθας»
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Διαδραστική εικόνα και συνοδευτική δραστηριότητα, με θέμα το σφραγιστικό δαχτυλίδι από τον «θησαυρό της Τίρυνθας», το οποίο απεικονίζει λατρευτική τελετουργική σκηνή της κρητομυκηναϊκής θρησκείας. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξερεύνηση της εικόνας, η μελέτη του ιστορικού υλικού και η εξοικείωση των μαθητών με τη μυκηναϊκή θρησκεία και τέχνη. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να προβάλουν σύντομες πληροφορίες για επιμέρους στοιχεία της εικονιζόμενης σκηνής και, στη συνέχεια, να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους, ταυτίζοντάς τα σωστά. Δίνονται, επίσης, σύντομα στοιχεία σχετικά με τη χρήση των σφραγιστικών δαχτυλιδιών, τη μυκηναϊκή ακρόπολη της Τίρυνθας και τον «θησαυρό» που βρέθηκε εκεί.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η διαδραστική παρουσίαση του σφραγιστικού δαχτυλιδιού από το θησαυρό της Τίρυνθας αποτελεί αυτόνομο μαθησιακό αντικείμενο και παρέχει τη δυνατότητα «ανάγνωσης» του οπτικού ντοκουμέντου με την αξιοποίηση πληροφοριακού ιστορικού υλικού. Η διδακτική αξιοποίησή του μπορεί να γίνει συνδυαστικά και με άλλες διδακτικές και μαθησιακές ενέργειες που αφορούν αφενός στην ανάδειξη και κατανόηση των λατρευτικών τελετουργιών της κρητομυκηναϊκής θρησκείας, με την «ανάγνωση» των επιμέρους στοιχείων της απεικόνισης του σφραγιστικού δαχτυλιδιού και της χρήσης του κατά τη μυκηναϊκή περίοδο, και αφετέρου σε όψεις της αρχαιολογικής επιστήμης σχετικά με την ανεύρεση και διάσωση του ιστορικού παρελθόντος. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν ιστορικό υλικό για επιμέρους στοιχεία του σφραγιστικού δαχτυλιδιού, να διακρίνουν τα χαρακτηριστικά της λατρευτικής τελετουργίας, καθώς και να κατανοήσουν τις θρησκευτικές αντιλήψεις και συνήθειες στο ευρύτερο ιστορικό πλαίσιο της εποχής. Επίσης, σε συνοδευτική δραστηριότητα εμπέδωσης μπορούν να αναγνωρίσουν και να διακρίνουν τα επιμέρους στοιχεία του σφραγιστικού δαχτυλιδιού.
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
3936.037 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
0:20:00
TECHNICAL REQUIREMENTS
Επιλέγω επιμέρους στοιχεία του δαχτυλιδιού και μελετώ το ιστορικό υλικό.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/8843
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
16/08/2015
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory
> Prehistory PrehistoryPrehistory
> Religion ReligionReligion
History HistoryHistory > Prehistory PrehistoryPrehistory > Ceramic Art, Plastic Art, Painting Ceramic Art, Plastic Art, PaintingCeramic Art, Plastic Art, Painting
History HistoryHistory > Prehistory PrehistoryPrehistory > Ceramic Art, Plastic Art, Painting Ceramic Art, Plastic Art, PaintingCeramic Art, Plastic Art, Painting
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
content provider:
Χαρά Ανδρεάδου
pedagogical design group member:
Χαρά Ανδρεάδου [ΙΤΥΕ]
technical designer:
Νίκος Αργυρόπουλος [ΙΤΥΕ]
subject matter expert:
Αντώνης Μαστραπάς [ΙΤΥΕ]
pedagogical coordinator:
Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata validator:
Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2010-2015
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2010-2015
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator