Το εκπαιδευτικό σενάριο περιγράφει δραστηριότητες για την εκμάθηση του ευ από μαθητές του Δημοτικού Σχολείου στα πλαίσια της Γενικής τάξης με Παράλληλη στήριξη. Αφορά την παρουσίαση και ανάπτυξη της δεξιότητας της αποκωδικοποίησης και φωνολογικής διάκρισης, αντίστοιχα του δίψηφου φωνήεντος, ευ σε μαθητές της Γενικής τάξης, καθώς και σε μαθητές με δυσκολίες μάθησης. Το σενάριο δομείται σε 4 φάσεις (ενασχόληση με την ιστορία, παρουσίαση κανόνα, εφαρμογή και αξιολόγηση). Υπάρχει σύγχρονη και ασύγχρονη διδασκαλία. Σκοπός είναι να υπάρχει συμμετοχή και συνεργασία του μαθητή με Δυσκολίες Μάθησης. Προτείνει την συνεργασία της γενικής και ειδικής αγωγής καθώς και την ενεργητική εμπλοκή όλων των μαθητών στα πλαίσια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.