Το συγκεκριμένο Σενάριο Διδασκαλίας αφορά σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες που αναπτύσσονται στα πλαίσια της εξ αποστάσεως σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης για τη διδασκαλία των βασικών χαρακτηριστικών της καμπύλης ζήτησης που έχει τη μορφή ισοσκελούς υπερβολής. Οι μαθητές/τριες εργαζόμενοι ομαδοσυνεργατικά κάνοντας χρήση των εργαλείων της ηλεκτρονικής τάξης (e-class) και τη βοήθεια της ψηφιακής εφαρμογής GeoGebra προσεγγίζουν βιωματικά (διερευνητικά) τη θεωρία, εξερευνούν, ανακαλύπτουν και οικοδομούν τη νέα γνώση συνδυάζοντας τα ευρήματά τους και αξιοποιώντας την κριτική τους σκέψη και ικανότητα, αφού καλούνται να επιχειρηματολογήσουν προκειμένου να τεκμηριώσουν τα συμπεράσματά τους. Τέλος, οι μαθητές/τριες καλούνται να επικοινωνήσουν με δημιουργικό τρόπο τα αποτελέσματα της έρευνάς τους στην ολομέλεια του τμήματος κάνοντας χρήση ψηφιακών εργαλείων, αναπτύσσοντας δηλαδή τις ψηφιακές και τεχνολογικές τους δεξιότητες. Το σενάριο βασίζεται στη μαθητοκεντρική μέθοδο διδασκαλίας. Για τον λόγο αυτό καθόλη τη διάρκεια υλοποίησής του, η/ο εκπαιδευτικός δρα ως ενορχηστρωτής της διαδικασίας και διαμεσολαβητής της συνεργασίας των μαθητών.