To eat or not to eat... healthy!
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
To παρόν σενάριο έχει διάρκεια δύο (2) διδακτικών ωρών, αξιοποιεί το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης (flipped classroom) και δημιουργήθηκε στα πλαίσια της δράσης Τ4e.
Αρχικά, οι μαθητές αποκτούν νέες γνώσεις καθώς μελετούν ασύγχρονα λεξιλόγιο στη θεματική της διατροφής (healthy food, junk food, eating disorders, healthy diet) και εμπλέκονται σε δραστηριότητες κατανόησης γραπτού κειμένου κλειστού τύπου.
Έπειτα, στη σύγχρονη διδασκαλία οι μαθητές κάνουν εξάσκηση προκειμένου να εμπεδώσουν τη νέα γνώση. Απαντούν στις προφορικές ερωτήσεις του εκπαιδευτικού, εντοπίζουν τις διατροφικές διαταραχές συγκεκριμένων εφήβων και παρέχουν συμβουλές. Στη συνέχεια, εργάζονται ομαδικά για να συνθέσουν ένα υγιεινό μενού (healthy diet) που ανταποκρίνεται στο προφίλ συγκεκριμένων εφήβων, το οποίο και παρουσιάζουν στην ολομέλεια.
Τέλος, οι μαθητές εφαρμόζουν ασύγχρονα τη νέα γνώση μέσα από ασκήσεις και υποβάλλοντας μία εργασία παραγωγής γραπτού λόγου, όπου περιγράφουν το ιδανικά υγιεινό μενού που ταιριάζει στο ατομικό τους προφίλ.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
To συγκεκριμένο σενάριο υλοποιείται σε τρεις (3) φάσεις, οι οποίες ακολουθούν κατά μεγάλο βαθμό το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης (flipped classroom):
• Α΄ Φάση - Ασύγχρονη (20 λεπτά): Πρόσβαση των μαθητών στη νέα γνώση και μελέτη.
• Β΄ Φάση - Σύγχρονη (40 λεπτά): Εργασίες για εξάσκηση που στοχεύουν στην εμπέδωση της νέας γνώσης.
• Γ΄ Φάση - Ασύγχρονη (30 λεπτά): Ασκήσεις και εργασίες με στόχο την εφαρμογή της νέας γνώσης, καθώς και αποτίμηση της μαθησιακής διαδικασίας.
Η επιλογή των ψηφιακών εργαλείων της e-class και της Webex έγινε εκτός των άλλων και επειδή παρέχονται δωρεάν σε ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα (χωρίς να χρεώνονται δεδομένα πρόσβασης για τον χρήστη).
Τέλος, το συγκεκριμένο διδακτικό σενάριο αποτελεί παράδειγμα εμπλουτισμού της δια ζώσης διδασκαλίας και μπορεί να είναι εμφαρμόσιμο γενικότερα και όχι μόνο στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως σύγχρονης και ασύγχρονης διδασκαλίας.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
FOREIGN LANGUAGE COMPETENCES
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/pdf
SIZE
1356.034 (KΒ)
OTHER TECHNICAL REQUIREMENTS
Προαπαιτούμενα για την υλοποίηση του προτεινόμενου σεναρίου αποτελούν η κατοχή υπολογιστή και η σύνδεση στο διαδίκτυο. Η υλοποίηση της παρούσας δράσης προϋποθέτει βασικές δεξιότητες ψηφιακού εγγραμματισμού (digital literacies) τόσο από την πλευρά του εκπαιδευτικού, όσο κι από την πλευρά των μαθητών (εργαλεία Web 2.0, e-class, Webex).
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/1934
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro UGC
METADATA PROVIDER
Photodentro UGC
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
English Language English LanguageEnglish Language > Food and Market Food and MarketFood and Market > Vocabulary (meaning - usage - form) Vocabulary (meaning - usage - form)Vocabulary (meaning - usage - form)
English Language English LanguageEnglish Language > Food and Market Food and MarketFood and Market > Reading ReadingReading
English Language English LanguageEnglish Language > Food and Market Food and MarketFood and Market > Writing WritingWriting
Health Education Health EducationHealth Education > Nutrition NutritionNutrition > Healthy diet Healthy dietHealthy diet
Domestic Science Domestic ScienceDomestic Science
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
initiator: ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΚΑΚΑΛΗ
creator: ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΚΑΚΑΛΗ
script writer: ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΚΑΚΑΛΗ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΚΑΚΑΛΗ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΚΑΚΑΛΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΚΑΚΑΛΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
LICENSE