Άντον Τσεχωφ «Ένας αριθμος»
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το παρόν σενάριο δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της επιμόρφωσης Τ4Ε και παρουσιάζει τη διδασκαλία του λογοτεχνικού κειμένου «Ένας αριθμός» του Άντον Τσέχωφ. Αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου σεναρίου που περιλαμβάνει τη διδασκαλία της 5ης ενότητας της Νεοελληνικής Γλώσσας, το κείμενο από το εγχειρίδιο Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας «Γραφείον ευρέσεως εργασίας» καθώς και άλλα παράλληλα κείμενα, με το γενικότερο θέμα «Εργασία κι εμείς». Υλοποιήθηκε σχεδόν αυτούσιο με το τμήμα Β1 του 1ου Γυμνασίου Σύρου τον Απρίλιο του 2021. Οι εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές είναι: Λογοτεχνία / Αφηγηματολογία, Νεοελληνική Γλώσσα, Γεωγραφία, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή και Θεατρική Αγωγή. Οι δραστηριότητες του σεναρίου αφορούν τα στάδια ασύγχρονης και σύγχρονης εκπαίδευσης με βιωματικό τρόπο και με έμφαση σε ατομικές και ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η ζωντανή διαδικασία της τάξης, με την αλληλεπίδραση, την αξιοποίηση των μαθησιακών προφίλ των μαθητών και την παραστατικότητα, υπερτερεί της εξ αποστάσεως και δεν υποκαθίσταται από αυτήν. Το παρόν σενάριο (τουλάχιστον το μέρος που αφορά τη σύγχρονη) θα έχει καλύτερα αποτελέσματα αν υλοποιηθεί δια ζώσης. Το υλικό που χρησιμοποιείται στη σύγχρονη (βίντεο κτλ.) καλό είναι να υπάρχει αναρτημένο και στην ενότητα e-class για να μπορούν οι μαθητές να ανατρέξουν στο δικό τους χρόνο. Για να επιτύχει η φάση της δραματοποίησης, θα πρέπει να είναι εξοικειωμένοι οι μαθητές με τέτοιου είδους δραστηριότητες, ώστε να μπορέσουν να «λυθούν», να εκφραστούν ελεύθερα και να ανταποκριθούν γρήγορα στους κανόνες του παιχνιδιού. Είναι καλύτερο να υλοποιηθεί προς το τέλος του σχολικού έτους. Προτείνεται οι μαθητές να έχουν ανοιχτές κάμερες σε αυτή τη δραστηριότητα. Ένα ιδιαίτερα συμμετοχικό τμήμα θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο για την ολοκλήρωση του μαθήματος σύγχρονης. Αν η μία διδακτική ώρα δεν αποδειχτεί αρκετή, προτείνεται οι φάσεις 3,4,5 (όπως αυτές φαίνονται στον χρονοπρογραμματισμό) να υλοποιηθούν όλες μαζί στην επόμενη διδακτική ώρα, διότι αποτελούν αδιάσπαστη ενότητα.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
13 - 14
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/pdf
SIZE
472.457 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/1940
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro UGC
METADATA PROVIDER
Photodentro UGC
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Topics TopicsTopics > Human - Human relations and values Human - Human relations and valuesHuman - Human relations and values
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
initiator: Βασιλεία Κοντέλλη Μπαχνά
creator: Βασιλεία Κοντέλλη Μπαχνά
original work creator: Βασιλεία Κοντέλλη Μπαχνά
script writer: Βασιλεία Κοντέλλη Μπαχνά
instructional designer: Βασιλεία Κοντέλλη Μπαχνά
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΟΝΤΕΛΛΗ ΜΠΑΧΝΑ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΟΝΤΕΛΛΗ ΜΠΑΧΝΑ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
LICENSE