Η ιδέα της διδασκαλίας φαινομένων ,που αποτελούν αντικείμενο της χημείας, σε συνδυασμό με μια εναλλακτική μέθοδο προσέγγισης, όπως το animation , είναι σύμφωνη με τις αρχές της Διαθεματικότητας. Το βίντεο animation αφορά την περιγραφή της χημικής αντίδρασης του πολυμερισμού ,τις συνθήκες κάτω από τις οποίες πραγματοποιείται ,τις διαδικασίες μετατροπής των πολυμερών σε πλαστικά υλικά καθώς και τις επιπτώσεις από την αλόγιστη χρήση των πλαστικών. Οι πρωταγωνιστικοί χαρακτήρες είναι τα αντιδρώντα μόρια, η μορφολογία των οποίων σχεδιάστηκε βάσει των προσομοιωμάτων τους ,ώστε να αποδίδεται πιστά η βασική ανατομία του κάθε μορίου (χημική δομή) προκειμένου να εξυπηρετηθεί ένας από τους διδακτικούς στόχους του animation, ενώ η προσθήκη των ανθρώπινων χαρακτηριστικών ,εξυπηρετεί ένα άλλο διδακτικό στόχο ,που είναι η μεταμόρφωση δυσνόητων εννοιών σε εύληπτη και ευχάριστη γνώση.