ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΟΥΜΑΙ ΑΠΟ ∆ΙΑΦΟΡΕΣ ΠΗΓΕΣ (ΜΜΕ, ∆ΙΑ∆ΙΚΤΥΟ ΚΤΛ.)
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Γενικός Σκοπός: Η κατανόηση της θεµατικής ενότητας σχετικά µε την ενηµέρωση και την ψυχαγωγία µέσα από διάφορες πηγές, όπως ΜΜΕ, ∆ιαδίκτυο κλπ. µε τη βοήθεια πηγών που αξιοποιούν τις Τ.Π.Ε. καθώς και η ικανότητα δηµιουργίας σχετικών κειµένων. Επιµέρους Στόχοι ως προς το γνωστικό αντικείµενο και ως προς τη µαθησιακή διαδικασία: Α. Ως προς το γνωστικό αντικείµενο: Επιδιώκεται οι µαθητές: • Να ορίσουν και να αναλύσουν την έννοια της ενηµέρωσης µέσα από τη µελέτη σχετικών κειµένων • Να ανακαλέσουν εργασιακές συνθήκες προηγούµενων περιόδων • Να επισηµάνουν τις νέες µορφές ενηµέρωσης-ψυχαγωγίας στη σύγχρονη κοινωνία • Να περιηγηθούν σε δικτυακούς τόπους επίσηµων φορέων απ’ όπου θα µπορούν να γνωρίσουν το αναφαίρετο δικαίωµα που έχουν για ενηµέρωση και ψυχαγωγία. • Να διερωτηθούν γύρω από το θέµα της συλλογής ενηµερωτικού υλικού µέσα από ποικίλες πηγές, καθώς και της αξιοπιστίας και πληρότητάς του. • Να µπορούν να εµπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους γύρω από τις έννοιες «ενηµέρωση», «ψυχαγωγία», «διαδίκτυο» • Να κατανοήσουν τη διαδικασία σύνθεσης µιας οµαδικής εργασίας • Να ασκηθούν στην παραγωγή λόγου τεκµηριωµένου και σύνθετου • Να χρησιµοποιούν επαρκώς και συνειδητά τον προφορικό και γραπτό λόγο στις διάφορες επικοινωνιακές περιστάσεις

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι µαθητές χωρίζονται σε οµάδες (τεσσάρων ή πέντε ατόµων). Χρησιµοποιούνται 6 φύλλα εργασίας, τα οποία µοιράζονται µε τυχαία σειρά καλύπτοντας πολυτροπικά τις ενότητες του µαθήµατος. ∆ίνονται κάποιες ενδεικτικές ηλεκτρονικές διευθύνσεις, σχετικές µε το περιεχόµενο των φύλλων εργασίας. Μετά την επεξεργασία των φύλλων εργασίας γίνεται συζήτησή τους στην τάξη και τίθενται θέµατα αξιολόγησης του σεναρίου. Ακόµη, ζητείται από τους µαθητές η παραγωγή κειµένου έκτασης 300 λέξεων µε τη µορφή επιστολής µε θέµα: «Ποιες είναι οι ενέργειες που σκέφτεστε να κάνετε για να αντεπεξέλθετε στους κινδύνους που προκύπτουν από τις σύγχρονες µορφές ενηµέρωσης;».


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
10 - 14
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/pdf
SIZE
130.606 (KΒ)
TECHNICAL REQUIREMENTS
Οι µαθητές χωρίζονται σε οµάδες (τεσσάρων ή πέντε ατόµων). Χρησιµοποιούνται 6 φύλλα εργασίας, τα οποία µοιράζονται µε τυχαία σειρά καλύπτοντας πολυτροπικά τις ενότητες του µαθήµατος. ∆ίνονται κάποιες ενδεικτικές ηλεκτρονικές διευθύνσεις, σχετικές µε το περιεχόµενο των φύλλων εργασίας. Μετά την επεξεργασία των φύλλων εργασίας γίνεται συζήτησή τους στην τάξη και τίθενται θέµατα αξιολόγησης του σεναρίου. Ακόµη, ζητείται από τους µαθητές η παραγωγή κειµένου έκτασης 300 λέξεων µε τη µορφή επιστολής µε θέµα: «Ποιες είναι οι ενέργειες που σκέφτεστε να κάνετε για να αντεπεξέλθετε στους κινδύνους που προκύπτουν από τις σύγχρονες µορφές ενηµέρωσης;». Σε κάθε φύλλο εργασίας, θίγονται τα παρακάτω θέµατα: 1. Ενηµέρωση –Είδη και Ιστορία των ΜΜΕ 2. Ηλεκτρονικές πηγές ενηµέρωσης 3. Αξιολόγηση αξιοπιστίας ενηµέρωσης και προπαγάνδα 4. Ενηµέρωση και Ψυχαγωγία 5. ∆ιαδίκτυο κίνδυνοι και ασφάλεια 6. Νέοι και διαδίκτυο
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/2349
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro UGC
METADATA PROVIDER
Photodentro UGC
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Modern Greek Language Modern Greek LanguageModern Greek Language > Topics TopicsTopics > Technology - Communication - Science Technology - Communication - ScienceTechnology - Communication - Science
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
scientific coordinator: ΤΣΩΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΤΣΩΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΤΣΩΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
LICENSE