Στο παρόν εκπαιδευτικό βίντεο οι μαθητές, μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες, ασχολούνται με τον προσδιορισμό της θέσης ενός σημείου στο επίπεδο. Στόχος του μαθήματος είναι οι μαθητές να καταστούν ικανοί να χρησιμοποιούν το τυπικό σύστημα συντεταγμένων και προσανατολισμού στον χώρο. Απώτερος στόχος είναι να εξοικειωθούν με τους βασικούς γλωσσικούς όρους διεύθυνσης και απόστασης (καρτεσιανό σύστημα αξόνων, τετμημένη, τεταγμένη κ.λπ.) και να είναι σε θέση να τους αξιοποιούν για την περιγραφή τοποθεσιών και διαδρομών σε χάρτες.