Το σενάριο έχει ως σκοπό να διευκολύνει τους μαθητές στην κατανόηση της φωτοσύνθεσης των φυτών ως χημική διεργασία ώστε να καταφέρουν να εξηγήσουν με απλά λόγια την λειτουργία της αυτής αλλά και να διαπιστώσουν ότι για την Φωτοσύνθεση είναι απαραίτητο το φως του ήλιου και η χλωροφύλλη. Για την υλοποίηση αυτού χρησιμοποιήθηκαν εκπαιδευτικά βίντεο (εξαιρετικό εργαλείο για τη διδασκαλία) τα οποία ως συμπλήρωμα για παραδοσιακά εγχειρίδια, βελτιώνουν την ποιότητα τόσο της διδασκαλίας όσο και της μάθησης (τόσο της παραδοσιακής όσο και της μη παραδοσιακής). Και γιατί είναι εξαιρετικό εργαλείο για τη διδασκαλία; Αφού • Η προσοχή των μαθητών έλκεται από οπτικά ερεθίσματα • Έχει απίστευτη προσβασιμότητα • Αναπτύσσει τις γνωστικές δεξιότητες Πρόβλεψη-Παρατήρηση-Ερμηνεία. Ως μέθοδος διδασκαλίας προτείνεται η ομαδοσυνεργατική. Οι σύγχρονες θεωρίες μάθησης οι οποίες αποδίδουν μεγάλη σημασία στον κοινωνικοπολιτισμικό παράγοντα και στην κοινωνική αλληλεπίδραση ενισχύουν τη συνεργασία και την ενεργό συμμετοχή των μαθητών και αναπτύσσουν την κριτική τους σκέψη. Με αυτόν τον τρόπο εργασίας οι μαθητές μαθαίνουν πώς να μαθαίνουν και κατανοούν τη σπουδαιότητα του διαλόγου και της συνεννόησης. Ο δάσκαλος θα έχει το ρόλο του εμψυχωτή-καθοδηγητή και βοηθά διακριτικά τις ομάδες στη διαδικασία ανακάλυψης, οργάνωσης και οικοδόμησης της νέας γνώσης.