ΤΙΤΛΟΣ ΣΕΝΑΡΙΟΥ: When I was a refugee…"Αγγλικα Α Λυκειου"
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
ΤΙΤΛΟΣ ΣΕΝΑΡΙΟΥ: When I was a refugee… Θεματικό Πεδίο: ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ Θεματική Ενότητα: ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ «ΑΛΛΟΙ» Το διδακτικό σενάριο απευθύνεται σε μαθητές-τριες επιπέδου Γλωσσομάθειας Β2, και λαμβάνει υπόψη τις προσδοκίες και τα ενδιαφέροντα των νέων αυτής της ηλικίας σε σχέση με τη θέση τους στην παγκόσμια κοινότητα και τις προκλήσεις της εποχής όπου ζούμε. To σενάριο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και σε τάξεις όπου φοιτούν παιδιά με προσφυγικό υπόβαθρο. Αναλυτικότερα, το παρόν διδακτικό σενάριο στοχεύει στην ανάπτυξη των τεσσάρων βασικών δεξιοτήτων εκμάθησης της ξένης γλώσσας (κατανόηση γραπτού και προφορικού λόγου, παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου) καθώς επίσης στην εκμάθηση λεξιλογίου και στην ορθή χρήση γραμματικών δομών. Χρησιμοποιείται αυθεντικός γραπτός και προφορικός λόγος καθώς επίσης οπτικοακουστικό υλικό σχετικό με τη θεματική ενότητα. Ο σχεδιασμός των ασκήσεων είναι μαθητοκεντρικός και εν μέρει συνεργατικός.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Σκοπός του παρόντος διδακτικού σεναρίου διαβαθμισμένης δυσκολίας, είναι μέσα από τη χρήση της Αγγλικής Γλώσσας, την ανάπτυξη γλωσσικών και ψηφιακών ικανοτήτων καθώς και τη συλλογή και διερεύνηση πληροφοριών, οι μαθητές-τριες να αναπτύξουν την κριτική σκέψη, τη συνεργασία, την επικοινωνία, τη δημιουργικότητά, αλλά και την ενσυναίσθησή τους. Επιπλέον, καλλιεργείται ο κοινωνικός και ο ψηφιακός γραμματισμός των μαθητών/τριών. O ρόλος των δασκάλων είναι ενεργός, καθοδηγητικός, υποστηρικτικός και διακριτικός, ενώ η μάθηση είναι ενεργή-ανακαλυπτική. Ο σχεδιασμός μέρους των ασκήσεων συνάδει με τον τρόπο αξιολόγησης, όπως προβλέπεται από το ΦΕΚ 4177/28-09-2020 (τεύχος Β’) για την αξιολόγηση μέσω της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
14 - 17
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
1675.368 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/2753
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro UGC
METADATA PROVIDER
Photodentro UGC
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
English Language English LanguageEnglish Language > Daily and social life Daily and social lifeDaily and social life > Listening ListeningListening
English Language English LanguageEnglish Language > Daily and social life Daily and social lifeDaily and social life > Vocabulary (meaning - usage - form) Vocabulary (meaning - usage - form)Vocabulary (meaning - usage - form)
English Language English LanguageEnglish Language > Daily and social life Daily and social lifeDaily and social life > Reading ReadingReading
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΚΑΤΣΙΚΑ ΙΟΥΛΙΑ
original work creator: ΚΑΤΣΙΚΑ ΙΟΥΛΙΑ
script writer: ΚΑΤΣΙΚΑ ΙΟΥΛΙΑ
pedagogical design group member: ΚΑΤΣΙΚΑ ΙΟΥΛΙΑ
subject matter expert: ΚΑΤΣΙΚΑ ΙΟΥΛΙΑ
content editor: ΚΑΤΣΙΚΑ ΙΟΥΛΙΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΚΑΤΣΙΚΑ ΙΟΥΛΙΑ
publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
metadata licensor: ΚΑΤΣΙΚΑ ΙΟΥΛΙΑ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
LICENSE