Το σενάριο βασίζεται στην προσέγγιση εκτενούς λογοτεχνικού έργου με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών για το μάθημα της λογοτεχνίας στο Γυμνάσιο. Το λογοτεχνικό βιβλίο θίγει το θέμα του σχολικού εκφοβισμού, της απόρριψης και της απομόνωσης που απασχολεί ιδιαίτερα τη σχολική κοινότητα. Η ηρωίδα του βιβλίου είναι μία μαθήτρια της Γ Γυμνασίου και ανήκει στην κατηγορία των αόρατων παιδιών του σχολείου, των παιδιών που περνούν απαρατήρητα. Κατά συνέπεια, εκτός της λογοτεχνική απόλαυσης και ό,τι αυτή συνεπάγεται, το συγκεκριμένο βιβλίο μας δίνει την ευκαιρία να προσεγγίσουμε ένα σημαντικό θέμα, να ευαισθητοποιήσουμε και να αναπτύξουμε την ενσυναίσθηση των μαθητριών/ών. Η πρωτοπρόσωπη αφήγηση προσδίδει ζωντάνια και αμεσότητα στον λόγο, γεγονός που καθιστά το βιβλίο ευκολοδιάβαστο σε συνδυασμό με τη μικρή έκταση. Παράλληλα, η συγγραφέας αποτυπώνει με ρεαλιστικό τρόπο την ψυχολογία της/του περιθωριοποιημένης/ου έφηβης/ου.