Το παρόν σενάριο στοχεύει στη γνωριμία των μαθητών/τριών με τη ζωή και το έργο του Edgar Allan Poe, στην επαφή τους με την Αμερικανική λογοτεχνία του 19ου αιώνα, στην καλλιέργεια θετικής στάσης απέναντι στη λογοτεχνία. Στο πλαίσιο αυτό αξιοποιούνται πολυτροπικά κείμενα, υπερσύνδεσμοι, ψηφιακά εργαλεία, ενώ αναπτύσσεται η συνεργασία, η ομαδικότητα και η ανάληψη ευθύνης από τους συμμετέχοντες. Το λεγόμενο μοντέλο των τεσσάρων πόρων (four resources model) των Peter Freebody και Allan Luke φαίνεται πως είναι ιδανικό για την εκμάθηση μια της γλώσσας στόχου. Βασισμένο στο μοντέλο των 4 πόρων, το σενάριο ωθεί τους/τις μαθητές/τριες να αναλάβουν ρόλους αποκωδικοποιητή, χρήστη, συμμέτοχου και αξιολογητή κειμένων