Η αποδοση του αλογου χθες και σημερα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Παρουσίαση εικαστικών έργων με θέμα το άλογο, όπως αυτό αποδόθηκε στο παρελθόν και μέχρι σήμερα. Η ποικιλία, η αναφορά σε εποχή, υλικό, είδος τέχνης και δημιουργό έχουν στόχο να τονιστούν τόσο ο διαφορετικός τρόπος έκφρασης και ερμηνείας των καλλιτεχνών σε ένα θέμα όσο και η μορφική παραλλαγή της απόδοσης του αλόγου μέσα στην ιστορία του ανθρώπινου πολιτισμού.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Οι μαθητές προτρέπονται να συμμετέχουν, καταθέτοντας τις προσωπικές τους εμπειρίες, σχολιάζουν την κίνηση, τις παραλλαγές του τρόπου απόδοσης του αλόγου και την ποικιλία των υλικών. Ο εκπαιδευτικός επιλέγει συγκεκριμένα έργα και, συνεχίζοντας τον διάλογο με τους μαθητές, συσχετίζει το άλογο με τη μυθολογία (Κεβριόνης, μελανόμορφη υδρία, 575 π.Χ.), τη θρησκεία (Αγ. Γεώργιος, 1450 μ.Χ.), την ιστορία (ιππότης από το Πράτο, 1335 μ.Χ.), ενώ μπορεί να εμβαθύνει, εστιάζοντας σε μια περίοδο (20ός αιώνας) ή στο έργο ενός δημιουργού. Μετά την απλοποιημένη και σύντομη εισαγωγική προσέγγιση, οι μαθητές καλούνται να δημιουργήσουν το δικό τους έργο. Μπορούν να εκφραστούν σχεδιάζοντας και χρωματίζοντας ένα άλογο ή να το κατασκευάσουν με υλικά όπως σύρμα, πλαστελίνη και πηλό.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
18343.52 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/5845
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ), ΙΤΥΕ (ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ - ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
2.0
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
03/06/2014
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ
08/12/2023
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Εικαστικά Visual Arts EducationΕικαστικά
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > άμεση διδασκαλία
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
σύλληψη: Ανδρέας Κωστόπουλος [ΙΤΥΕ]
ειδήμων/ονες γνωστικού αντικειμένου: Ανδρέας Κωστόπουλος [ΙΤΥΕ]
δημιουργία: Περικλής Γιαννάκης [ΙΤΥΕ]
ανάπτυξη / τεχνική υλοποίηση: Περικλής Γιαννάκης [ΙΤΥΕ], Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
τεχνική επικύρωση αντικειμένου: Περικλής Γιαννάκης [ΙΤΥΕ]
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
επικαιροποίηση / προσαρμογή: Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
σχεδίαση γραφικών: Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
metadata action: ΨΗΦΙΑΚΑ ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΑ «ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ»
metadata action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: Περικλής Γιαννάκης [ΙΤΥΕ], Ανδρέας Κωστόπουλος [ΙΤΥΕ]
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Περικλής Γιαννάκης [ΙΤΥΕ], Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
δράση:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ