Εκπαιδευτικο Λογισμικο για εξυπνες συσκευες - Save Caretta Caretta - Enjoy Kalamata
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Τα τελευταία χρόνια, έχουν αυξηθεί πάρα πολύ οι εμφανίσεις χελωνών καρέτα καρέτα σε παραλίες της Καλαμάτας. Η χελώνα καρέτα καρέτα, όπου γεννηθεί εκεί επιστρέφει για να γεννήσει. Οποιαδήποτε διτάραξη αυτής της αλυσίδας δημιουργεί πρόβλημα που οδηγεί στην εξαφάνησή της. Είναι επομένως κρίσιμο να την βοηθήσουμε έγκαιρα, όταν διαπιστώσουμε πως προσπαθεί να βρει χώρο να γεννήσει. Δημιουργήσαμε εφαρμογή σε appInventor, που τρέχει σε έξυπνες συσκευές, με σκοπό όταν δούμε μια τέτοια χελώνα, να πατάμε ένα κουμπί και αυτόματα να στέλνετε ένα email με τις συντεταγμένες του σημείου, στο λιμεναρχείο ή σε μια φιλοζωική οργάνωση! Ταυτόχρονα, για να κάνουμε πιο φιλική την εφαρμογή μας, την κάναμε λίγο σαν παιχνίδι. Δηλαδή, έχει ερωτήσεις για την Καλαμάτα, με φωτογραφίες και κουίζ. Είναι ένας τρόπος να προσελκύσουμε τουρίστες. Ταυτόχρονα, όσοι επισκέπτονται την πόλη μας, περνούν ευχάριστα το χρόνο τους παίζοντας και μαθαίνοντας ταυτόχρονα!

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η εφαρμογή έγινε στο appinventor. Χρησιμοποιήσαμε και αξιοποιήσαμε μεταξύ άλλων, τον λογαριασμό email, τον αισθητήρα θέσης και επιτάχυνσης του κινητού.Έχει παρατηρηθεί πως σε κάποιες συσκευές δεν ανοίγει αυτόματα ο εντοπισμός θέσης. Σε αυτή την περίπτωση ανοίξτε στο ενεργοπειήστε στο κινητό σας τον εντοπισμό θέσης (στις ρυθμίσεις, ενεργοποιήστε την θέση)
KEYWORDS


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
10 - 20
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
SIZE
10247.72 (KΒ)
TECHNICAL REQUIREMENTS
Το App Inventor είναι ένα πολύ δημοφιλές περιβάλλον προγραμματισμού για τη δημιουργία εφαρμογών Android, ειδικά για αρχάριους προγραμματιστές. Μπορείς να αξιοποιήσεις τον εντοπισμό θέσης και το επιταχυνσιόμετρο σε εφαρμογές σαν αυτή που δημιουργήσαμε: Save Caretta Caretta – Enjoy Kalamata. Εντοπισμός Θέσης (GPS): Χρησιμοποίησε τον ενσωματωμένο εντοπισμό θέσης του App Inventor για να ανιχνεύεις τη θέση του χρήστη σου, όταν αυτός έχει εντοπίσει μια καρέτα – καρέτα. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτή τη λειτουργία για να προσφέρεις πληροφορίες για την τοποθεσία του χρήστη, που θα σταλούν σε ομάδα εθελοντών. Επιταχυνσιόμετρο: Το App Inventor υποστηρίζει τη χρήση του επιταχυνσιόμετρου σε συσκευές Android. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το επιταχυνσιόμετρο για να ανιχνεύσεις τις κινήσεις της συσκευής, όπως κραδασμούς ή κλίσεις. Αυτό μπορεί να εφαρμοστεί σε παιχνίδια, όπως η εφαρμογή enjoy Kalamata, για να ρίχνεις ένα ζάρι και να εκπαιδεύεσαι στα αξιοθέατα της πόλης! Συνδυασμός των δύο: Μπορείς να συνδυάσεις τον εντοπισμό θέσης και το επιταχυνσιόμετρο για να δημιουργήσεις την εφαρμογή Save Caretta Caretta – Enjoy Kalamata! Το παρόν εκπαιδευτικό λογισμικό παρεχει παραδείγματα του πώς μπορείς να αξιοποιήσεις τον εντοπισμό θέσης και το επιταχυνσιόμετρο στον προγραμματισμό με το App Inventor. Με τη χρήση αυτών των λειτουργιών, μπορείς να δημιουργήσεις πολλές ενδιαφέρουσες και χρήσιμες εφαρμογές για τους χρήστες των Android.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/2944
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro UGC
METADATA PROVIDER
Photodentro UGC
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Software SoftwareSoftware > Games GamesGames
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
team coordinator: ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
scientific coordinator: ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
pedagogical coordinator: ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
technical manager: ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
LICENSE