Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα right arrow icon Υλικό Χρηστών right arrow icon Υλικό Χρηστών Φωτόδεντρου

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΕΞΥΠΝΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ - SAVE CARETTA CARETTA - ENJOY KALAMATA

  Οδηγίες χρήσης
Το App Inventor είναι ένα πολύ δημοφιλές περιβάλλον προγραμματισμού για τη δημιουργία εφαρμογών Android, ειδικά για αρχάριους προγραμματιστές. Μπορείς να αξιοποιήσεις τον εντοπισμό θέσης και το επιταχυνσιόμετρο σε εφαρμογές σαν αυτή που δημιουργήσαμε: Save Caretta Caretta – Enjoy Kalamata. Εντοπισμός Θέσης (GPS): Χρησιμοποίησε τον ενσωματωμένο εντοπισμό θέσης του App Inventor για να ανιχνεύεις τη θέση του χρήστη σου, όταν αυτός έχει εντοπίσει μια καρέτα – καρέτα. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτή τη λειτουργία για να προσφέρεις πληροφορίες για την τοποθεσία του χρήστη, που θα σταλούν σε ομάδα εθελοντών. Επιταχυνσιόμετρο: Το App Inventor υποστηρίζει τη χρήση του επιταχυνσιόμετρου σε συσκευές Android. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το επιταχυνσιόμετρο για να ανιχνεύσεις τις κινήσεις της συσκευής, όπως κραδασμούς ή κλίσεις. Αυτό μπορεί να εφαρμοστεί σε παιχνίδια, όπως η εφαρμογή enjoy Kalamata, για να ρίχνεις ένα ζάρι και να εκπαιδεύεσαι στα αξιοθέατα της πόλης! Συνδυασμός των δύο: Μπορείς να συνδυάσεις τον εντοπισμό θέσης και το επιταχυνσιόμετρο για να δημιουργήσεις την εφαρμογή Save Caretta Caretta – Enjoy Kalamata! Το παρόν εκπαιδευτικό λογισμικό παρεχει παραδείγματα του πώς μπορείς να αξιοποιήσεις τον εντοπισμό θέσης και το επιταχυνσιόμετρο στον προγραμματισμό με το App Inventor. Με τη χρήση αυτών των λειτουργιών, μπορείς να δημιουργήσεις πολλές ενδιαφέρουσες και χρήσιμες εφαρμογές για τους χρήστες των Android.
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ
 
ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ
 
Για να αναφέρετε το μαθησιακό αντικείμενο πρέπει να συνδεθείτε πρώτα
ΑΞΙΟΛΟΓΩ
Εικονίδιο
  
  
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
προγραμματισμός appinventor
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΧΡΗΣΤΩΝ ( )
Ποιότητα περιεχομένου
Ευκολία στη χρήση
Αποτελεσματικότητα
  
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ / ΕΠΙΠΕΔΟ
γυμνάσιο, γενικό λύκειο
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
10-20
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
null (9.77 MB)
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ελληνικά, αγγλικά
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
ΤΠΕ > Λογισμικό > Παιχνίδια
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
εφαρμογή, εργαλείο
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
Επιστημονικός υπεύθυνος: ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
Παιδαγωγικός συντονιστής: ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
Τεχνικός υπεύθυνος: ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης: ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
Εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
Εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
  
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
8525/2944
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
lisence icon Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-NonDerivs Greece 3.0'...Περισσότερα
Αναφορά Σχολίου
Αναφορά
Ακύρωση
Το σχόλιο αναφέρθηκε από 2 χρήστες και αποσύρθηκε. Επικοινωνήστε με το διαχειριστή για περισσότερες πληροφορίες.
Κλείσιμο