Μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε δια ζώσης στη φυσική τάξη, είτε ψηφιακά (σύγχρονη, ασύγχρονη εκπαίδευση, blended learning), είτε με τη μέθοδο της ανεστραμμένης τάξης. Προτείνεται η προσωρινή παύση του βίντεο σε σημεία ενδιαφέροντος, όπως τα διαδραστικά quiz, και η απενεργοποίηση του ήχου στη φυσική τάξη, όπου και εάν ο εκπαιδευτικός θεωρεί ότι είναι απαραίτητο. Η χρήση της μουσικής προτείνεται στο πλαίσιο της μουσικοθεραπείας, εφόσον το βίντεο χρησιμοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό ως εργαλείο για την υλοποίηση σχεδίου μαθήματος με τη μέθοδο της ανεστραμμένης τάξης ή ως άσκηση για το σπίτι, με στόχο την αύξηση της θετικής διάθεσης και της ενέργειας κατά τη διάρκεια της μελέτης στο σπίτι.