Το παιχνίδι μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο πλαίσιο του Έντεχνου Συλλογισμού έτσι ώστε οι μαθητές/τριες να: >παρατηρήσουν παιδιά που απεικονίζονται στο έργο τέχνης και να εξηγήσουν τι βλέπουν, ποια μπορεί να είναι τα παιδιά, τι κάνουν, πώς μπορεί να αισθάνονται κ.λπ., >εξερευνήσουν τα παιχνίδια που παίζουν τα παιδιά στο έργο τέχνης, >καταλάβουν ότι η τέχνη μπορεί να μας μιλήσει για ανθρώπους και πράγματα, >καταλάβουν ότι η τέχνη μπορεί να μας πει για το πώς ζούσαν οι άνθρωποι στο παρελθόν, >κατανοήσουν ότι οι καλλιτέχνες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τέχνη για να μεταδώσουν μηνύματα. Στο μάθημα των Αγγλικών το μαθησιακό αντικείμενο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως παιχνίδι (quiz, flashcards) για: >την εκμάθηση του σχετικού λεξιλογίου (παιχνίδια της εποχής του Μεσαίωνα), >τη χρήση του απλού ενεστώτα στην αγγλική γλώσσα για να εκφράσουν συνήθειες, >τη χρήση του ενεστώτα διαρκείας στην αγγλική γλώσσα για να περιγράψουν μια εικόνα.