In the shoes of newly -arrived immigrants in Moza hotspot
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το διδακτικό σενάριο στοχεύει πρωτίστως στην ανάπτυξη των τεσσάρων βασικών δεξιοτήτων εκμάθησης της ξένης γλώσσας: α) Κατανόηση & παραγωγή προφορικού λόγου με αφορμή οπτικοακουστικό υλικό σχετικό με τις προσφυγικές ροές στην Ελλάδα και β) Κατανόηση & παραγωγή γραπτού λόγου με βάση προσαρμοσμένο αυθεντικό κείμενο της παραπάνω θεματολογίας και λεξιλογίου και γραμματικής που απαντάται σε αυτό. Επιπλέον, στην καλλιέργεια προφορικής & γραπτής διάδρασης και διαμεσολάβησης με έναυσμα συνέντευξη προσφύγων της δομής του Αερικού-Βόλου σε μαθητές καθώς και στην προφορική & γραπτή διαδικτυακή επικοινωνία δεδομένου ότι λόγω συνθηκών πανδημίας η συνέντευξη θα δοθεί διαδικτυακά και τα αιτήματα-επιθυμίες των προσφύγων προς τον Ερυθρό Σταυρό και το Δήμο Βόλου θα μεταφερθούν από τους ίδιους τους μαθητές για λογαριασμό τους. Παράλληλα , θα ενισχυθεί η κριτική σκέψη πάνω στο προσφυγικό ζήτημα, η δημιουργικότητα και το ομαδοσυνεργατικό πνεύμα παράλληλα με τη βιωματική και διερευνητική μάθηση. Ο σχεδιασμός των ασκήσεων έχει μαθητοκεντρικό και συνεργατικό χαρακτήρα ενώ ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καθοδηγητικός, συμβουλευτικός, εμψυχωτικός και όπου απαιτείται διδακτικός. Οι μαθητές/τριες παρουσιάζουν τις εργασίες τους στην ολομέλεια, αξιολογούν και αξιολογούνται. Η τυπολογία μέρους των ασκήσεων συνάδει με τον τρόπο αξιολόγησης, όπως προβλέπεται από το ΦΕΚ 4177/28-09-2020 (τεύχος Β’) για την αξιολόγηση μέσω της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολία.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σενάριο εκπονήθηκε στα πλαίσια της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών των Πρότυπων & Πειραματικών Σχολείων πάνω στο Ν.Π Σπουδών του Γενικού Λυκείου το σχολικό έτος 2021-22(και βαθμολογήθηκε με άριστα) . Είναι 4ωρης διάρκειας και απευθύνεται στους μαθητές της Α' ΓΕΛ επιπέδου Β2 σύμφωνα με το CEFR 2020. Δύναται να αξιοποιηθεί ως έχει ή να υπάρξει χρονική επέκτασή του σε 5 ή και 6 ώρες ανάλογα και με το μαθητικό ακροατήριο. Επίσης, μπορεί ο εκάστοτε εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας να αξιοποιήσει την κάθε διδακτική ώρα μεμονωμένα δεδομένου ότι καλλιεργείται και διαφορετική δεξιότητα και υπάρχει εξαρχής ολοκληρωμένη στοχοθεσία. Η ύπαρξη αναλυτικών οδηγιών στο εκπαιδευτικό σενάριο και τα φύλλα εργασίας στο τέλος διευκολύνουν προς αυτή τη κατεύθυνση .


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
16 - 17
FOREIGN LANGUAGE COMPETENCES
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
SIZE
1664.514 (KΒ)
TECHNICAL REQUIREMENTS
Ο σύνδεσμος google doc στο σενάριο λειτουργεί με αντιγραφή -επικόλληση σε νέα καρτέλα.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/3100
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro UGC
METADATA PROVIDER
Photodentro UGC
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
English Language English LanguageEnglish Language > Daily and social life Daily and social lifeDaily and social life > Speaking SpeakingSpeaking
English Language English LanguageEnglish Language > Daily and social life Daily and social lifeDaily and social life > Reading ReadingReading
English Language English LanguageEnglish Language > Daily and social life Daily and social lifeDaily and social life > Listening ListeningListening
English Language English LanguageEnglish Language > Daily and social life Daily and social lifeDaily and social life > Writing WritingWriting
English Language English LanguageEnglish Language > Daily and social life Daily and social lifeDaily and social life > Vocabulary (meaning - usage - form) Vocabulary (meaning - usage - form)Vocabulary (meaning - usage - form)
English Language English LanguageEnglish Language > Daily and social life Daily and social lifeDaily and social life > Mediation MediationMediation
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
scientific coordinator: ΙΕΠ
validator: Δρ. Αρναούτη Ειρήνη, Π.Ε 06, Επιμορφώτρια-Αξιολογήτρια ΙΕΠ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΙΕΠ, Δρ. Αρναούτη Ειρήνη, Π.Ε06,Επιμορφώτρια-Αξιολογήτρια ΙΕΠ
metadata validator: ΙΕΠ, Δρ. Αρναούτη Ειρήνη, Π.Ε06,Επιμορφώτρια-Αξιολογήτρια ΙΕΠ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΑΡΧΟΝΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΑΡΧΟΝΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
LICENSE