Children’s Games
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η διδακτική πρόταση “Children’s Games” υλοποιήθηκε σε ένα Γυμνάσιο της περιφέρειας κατά τη διάρκεια της συμμετοχής του σχολείου στο πρόγραμμα Built with Bits, το οποίο διοργάνωσε η Europeana Education Community στο πλαίσιο του Νέου Ευρωπαϊκού κινήματος Bauhaus της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η ιδέα για τη διδακτική πρόταση με τον τίτλο Children’s Games προήλθε από τον ομώνυμο πίνακα του φλαμανδού ζωγράφου Pieter Bruegel the Elder. Ο πίνακας του καλλιτέχνη παρουσιάζει περίπου διακόσια παιδιά να παίζουν περισσότερα από ενενήντα παιχνίδια, απεικονίζοντας με αυτό τον τρόπο την εφευρετικότητα και τη δημιουργικότητα των παιδιών κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Το παιχνίδι είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των παιδιών και δε θα πρέπει να λείπει από καμία εκπαιδευτική διαδικασία. Το παιχνίδι βοηθάει τα παιδιά να αναπτύξουν την προσωπικότητα τους και να γίνουν σωστοί και υπεύθυνοι πολίτες μέσω της δημιουργικής απασχόλησης, της συνεργασίας και της επικοινωνίας. Οι μαθητές, εμπνευσμένοι από την πρωτοβουλία New European Bauhaus που στοχεύει στη διαμόρφωση όμορφων, βιώσιμων και χωρίς αποκλεισμούς χώρων συμβίωσης, δημιούργησαν το δικό τους εικονικό χώρο μάθησης και ψυχαγωγίας, ένα είδος ζωντανού πίνακα «tableau vivant», του καλλιτεχνικού έργου που μελέτησαν και ερεύνησαν, στο εργαλείο Mozilla Hubs.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Ο γενικός στόχος του μαθήματος που παρουσιάζεται αναλυτικά στο διδακτικό σενάριο είναι να εξοικειώσει τους μαθητές με ένα έργο τέχνης και να πυροδοτήσει την περιέργεια και τη δημιουργικότητά τους. Το διδακτικό σενάριο μπορεί να αξιοποιηθεί από εκπαιδευτικούς αγγλικής γλώσσας που θα ήθελαν να χρησιμοποιήσουν καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα τους όπως: Ο Έντεχνος Συλλογισμός Ευρύτεροι στόχοι στο πλαίσιο της παραπάνω προσέγγισης είναι οι μαθητές: >Να καταλάβουν ότι η τέχνη μπορεί να μας μιλήσει για ανθρώπους και πράγματα. >Να καταλάβουν ότι η τέχνη μπορεί να μας πει για το πώς ζούσαν τα παιδιά στο παρελθόν. >Να κατανοήσουν ότι οι καλλιτέχνες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τέχνη για να μεταδώσουν μηνύματα. Η Ανεστραμμένη Τάξη Ευρύτεροι στόχοι στο πλαίσιο της παραπάνω προσέγγισης είναι οι μαθητές: >Να εξερευνήσουν τα παιχνίδια που παίζουν τα παιδιά στο έργο τέχνης. >Να τραβήξουν φωτογραφίες ομάδων που συμμετέχουν σε διάφορες δραστηριότητες. >Να εξοικειωθούν με την πλατφόρμα Europeana. >Να συζητήσουν και να εξερευνήσουν την Europeana ως πηγή ψηφιακής πολιτιστικής κληρονομιάς. Η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία Ευρύτεροι στόχοι στο πλαίσιο της παραπάνω προσέγγισης είναι οι μαθητές: >Να παρατηρήσουν παιδιά που απεικονίζονται στο έργο τέχνης και να μπορούν να εξηγήσουν τι βλέπουν, ποια μπορεί να είναι τα παιδιά, τι κάνουν, πώς μπορεί να αισθάνονται κ.λπ. >Να χρησιμοποιήσουν τον απλό ενεστώτα στην αγγλική γλώσσα για να εκφράσουν συνήθειες. >Να χρησιμοποιήσουν τον ενεστώτα διαρκείας στην αγγλική γλώσσα για να περιγράψουν μια εικόνα. >Να μάθουν νέο λεξιλόγιο με τη χρήση της τεχνολογίας (αθλήματα, παιχνίδια). Η χρήση ΤΠΕ >Οι εκπαιδευτικοί να εντάξουν τις ΤΠΕ στο μάθημα τους ουσιαστικά και δημιουργικά. >Οι μαθητές να χρησιμοποιήσουν συγκεκριμένες δεξιότητες πολυμέσων και τεχνολογίας, >να δημιουργήσουν ένα βίντεο που δείχνει πώς παίζουμε παιχνίδια με φίλους, >να ανεβάσουν τα βίντεο σε πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας (Mozilla Hubs).


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
FOREIGN LANGUAGE COMPETENCES
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/pdf
SIZE
779.688 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/3026
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro UGC
METADATA PROVIDER
Photodentro UGC
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
English Language English LanguageEnglish Language > Daily and social life Daily and social lifeDaily and social life > Reading ReadingReading
English Language English LanguageEnglish Language > Sports SportsSports > Vocabulary (meaning - usage - form) Vocabulary (meaning - usage - form)Vocabulary (meaning - usage - form)
English Language English LanguageEnglish Language > Literature - Art - Culture Literature - Art - CultureLiterature - Art - Culture > Speaking SpeakingSpeaking
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
scientific coordinator: Europeana BUILT WITH BITS New European Bauhaus
validator: Europeana BUILT WITH BITS New European Bauhaus
team coordinator: ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
pedagogical coordinator: ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
initiator: ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
creator: ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
original work creator: ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
script writer: ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
content editor: ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
editor: ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
content provider: WIKIPEDIA (ΕΙΚΟΝΕΣ CC)
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
LICENSE