Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα Υλικό Χρηστών Υλικό Χρηστών Φωτόδεντρου
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
CHILDREN’S GAMES
ΑΞΙΟΛΟΓΩ
Για να αξιολογήσετε το μαθησιακό αντικείμενο πρέπει να συνδεθείτε πρώτα
Είσοδος
Αρχεία σε αυτό το αντικείμενο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
EuropeanaBwBLSChildrensGamesMaravelakiSofronia2.pdf | 761.41 kB | Adobe PDF |
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ
Children’s Games
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η διδακτική πρόταση “Children’s Games” υλοποιήθηκε σε ένα Γυμνάσιο της περιφέρειας
κατά τη διάρκεια της συμμετοχής του σχολείου στο πρόγραμμα Built with Bits, το οποίο
διοργάνωσε η Europeana Education Community στο πλαίσιο του Νέου Ευρωπαϊκού
κινήματος Bauhaus της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Η ιδέα για τη διδακτική πρόταση με τον τίτλο Children’s Games προήλθε από τον
ομώνυμο πίνακα του φλαμανδού ζωγράφου Pieter Bruegel the Elder. Ο πίνακας του
καλλιτέχνη παρουσιάζει περίπου διακόσια παιδιά να παίζουν περισσότερα από ενενήντα
παιχνίδια, απεικονίζοντας με αυτό τον τρόπο την εφευρετικότητα και τη δημιουργικότητα
των παιδιών κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Το παιχνίδι είναι αναπόσπαστο κομμάτι της
ζωής των παιδιών και δε θα πρέπει να λείπει από καμία εκπαιδευτική διαδικασία. Το
παιχνίδι βοηθάει τα παιδιά να αναπτύξουν την προσωπικότητα τους και να γίνουν σωστοί
και υπεύθυνοι πολίτες μέσω της δημιουργικής απασχόλησης, της συνεργασίας και της
επικοινωνίας.
Οι μαθητές, εμπνευσμένοι από την πρωτοβουλία New European Bauhaus που
στοχεύει στη διαμόρφωση όμορφων, βιώσιμων και χωρίς αποκλεισμούς χώρων συμβίωσης,
δημιούργησαν το δικό τους εικονικό χώρο μάθησης και ψυχαγωγίας, ένα είδος ζωντανού
πίνακα «tableau vivant», του καλλιτεχνικού έργου που μελέτησαν και ερεύνησαν, στο
εργαλείο Mozilla Hubs.
ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ
ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ (ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ,ΠΕ40.00 ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ)
Ημερομηνία Δημοσίευσης: 15-06-2024
|
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Ο γενικός στόχος του μαθήματος που παρουσιάζεται αναλυτικά στο διδακτικό σενάριο είναι να εξοικειώσει τους μαθητές με ένα έργο τέχνης και να πυροδοτήσει την περιέργεια και τη δημιουργικότητά τους.
Το διδακτικό σενάριο μπορεί να αξιοποιηθεί από εκπαιδευτικούς αγγλικής γλώσσας που θα ήθελαν να χρησιμοποιήσουν καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα τους όπως:
Ο Έντεχνος Συλλογισμός
Ευρύτεροι στόχοι στο πλαίσιο της παραπάνω προσέγγισης είναι οι μαθητές:
>Να καταλάβουν ότι η τέχνη μπορεί να μας μιλήσει για ανθρώπους και πράγματα.
>Να καταλάβουν ότι η τέχνη μπορεί να μας πει για το πώς ζούσαν τα παιδιά στο παρελθόν.
>Να κατανοήσουν ότι οι καλλιτέχνες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τέχνη για να μεταδώσουν μηνύματα.
Η Ανεστραμμένη Τάξη
Ευρύτεροι στόχοι στο πλαίσιο της παραπάνω προσέγγισης είναι οι μαθητές:
>Να εξερευνήσουν τα παιχνίδια που παίζουν τα παιδιά στο έργο τέχνης.
>Να τραβήξουν φωτογραφίες ομάδων που συμμετέχουν σε διάφορες δραστηριότητες.
>Να εξοικειωθούν με την πλατφόρμα Europeana.
>Να συζητήσουν και να εξερευνήσουν την Europeana ως πηγή ψηφιακής πολιτιστικής κληρονομιάς.
Η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
Ευρύτεροι στόχοι στο πλαίσιο της παραπάνω προσέγγισης είναι οι μαθητές:
>Να παρατηρήσουν παιδιά που απεικονίζονται στο έργο τέχνης και να μπορούν να εξηγήσουν τι βλέπουν, ποια μπορεί να είναι τα παιδιά, τι κάνουν, πώς μπορεί να αισθάνονται κ.λπ.
>Να χρησιμοποιήσουν τον απλό ενεστώτα στην αγγλική γλώσσα για να εκφράσουν συνήθειες.
>Να χρησιμοποιήσουν τον ενεστώτα διαρκείας στην αγγλική γλώσσα για να περιγράψουν μια εικόνα.
>Να μάθουν νέο λεξιλόγιο με τη χρήση της τεχνολογίας (αθλήματα, παιχνίδια).
Η χρήση ΤΠΕ
>Οι εκπαιδευτικοί να εντάξουν τις ΤΠΕ στο μάθημα τους ουσιαστικά και δημιουργικά.
>Οι μαθητές να χρησιμοποιήσουν συγκεκριμένες δεξιότητες πολυμέσων και τεχνολογίας,
>να δημιουργήσουν ένα βίντεο που δείχνει πώς παίζουμε παιχνίδια με φίλους,
>να ανεβάσουν τα βίντεο σε πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας (Mozilla Hubs).
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
https://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/3026
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
https://photodentro.edu.gr/v/item/ugc/8525/3026
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ / ΕΠΙΠΕΔΟ
γυμνάσιο
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12-15
ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ
B1-μέτρια γνώση
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/pdf
(761 KB)
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
αγγλικά
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Αγγλικά > Καθημερινή και κοινωνική ζωή > Κατανόηση γραπτού λόγου
Αγγλικά > Αθλητισμός > Λεξιλόγιο (σημασία - χρήση - μορφή)
Αγγλικά > Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός > Παραγωγή προφορικού λόγου
Αγγλικά > Αθλητισμός > Λεξιλόγιο (σημασία - χρήση - μορφή)
Αγγλικά > Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός > Παραγωγή προφορικού λόγου
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
εκπαιδευτικό σενάριο - σχέδιο μαθήματος
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Επιστημονικός υπεύθυνος:
Europeana BUILT WITH BITS New European Bauhaus
Επικύρωση αντικειμένου:
Europeana BUILT WITH BITS New European Bauhaus
Συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης:
ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
Παιδαγωγικός συντονιστής:
ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
Σύλληψη:
ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
Δημιουργία:
ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
Δημιουργία πρωτότυπου έργου:
ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
Συγγραφή σεναρίου:
ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
Υπεύθυνος περιεχομένου:
ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
Επιμέλεια περιεχομένου:
ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
Πάροχος περιεχομένου:
WIKIPEDIA (ΕΙΚΟΝΕΣ CC)
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης:
ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
Εκδότης/ες:
ΙΤΥΕ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης μεταδεδομένων:
ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
Εκδότης/ες μεταδεδομένων:
ΙΤΥΕ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
8525/3026
8525/3026
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::noneΣελίδα αναφοράς:https://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/3026
Αναλυτικά στοιχεία άδειας
Περισσότερα
Αναφορά Σχολίου
Αναφορά
Ακύρωση
Το σχόλιο αναφέρθηκε από 2 χρήστες και αποσύρθηκε. Επικοινωνήστε με το διαχειριστή για περισσότερες πληροφορίες.
Κλείσιμο
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2024 photodentro.edu.gr/ugc – Σχεδίαση, Ανάπτυξη, Λειτουργία: ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» - Διεύθυνση Στρατηγικής και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού
Photodentro UGC v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Η υπηρεσία αναπτύχθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» στο πλαίσιο των έργων «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο Ι) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και «Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ) του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο. Συντηρείται και ενημερώνεται με χρηματοδότηση από το ΥΠΑΙΘ, στο πλαίσιο έργου υποστήριξης και συντήρησης των υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ από το ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ.