Δύναται να χρησιμοποιηθεί ως σημείο αναφοράς για να διερευνήσουν οι μαθητές τον τρόπο δημιουργίας των χαρτών ανά εποχή. Κατά τη διάρκεια μιας διδακτικής ώρας στο πλαίσιο του μαθήματος της Γεωγραφίας, στο εργαστήριο Πληροφορικής του σχολείου, οι μαθητές ερευνούν πώς κατασκευάζονται οι χάρτες. Αρχικά, παρατηρούν τον συγκεκριμένο χάρτη και συζητούν τα συμπεράσματά τους. Στη συνέχεια, αναζητούν στο διαδίκτυο άλλους, πιο πρόσφατους, χάρτες της Ζακύνθου και εντοπίζουν ομοιότητες και διαφορές. Τέλος, αναζητούν χάρτες ή περιγραφές της γεωμορφολογίας του νησιού πριν τον 17ο αιώνα. Μετά τη συλλογή των στοιχείων, εργαζόμενοι ατομικά ή ανά ομάδα, δημιουργούν μια παρουσίαση που περιέχει τον τρόπο δημιουργίας χαρτών στο πέρασμα των αιώνων. Ακολουθεί συζήτηση στην ολομέλεια με αφορμή τις παρουσιάσεις των μαθητών.