Η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Aρχαίας Iστορίας για τη διδασκαλία της ρωμαϊκής τέχνης, με έμφαση στην αρχιτεκτονική γιατί ήταν η τέχνη με την οποία ασχολήθηκαν περισσότερο οι Ρωμαίοι. Οι μαθητές παρατηρώντας την εικόνα καλούνται να περιγράψουν το μνημείο της ρωμαϊκής αγοράς και να διακρίνουν τα στοιχεία που θεωρούνται ρωμαϊκά. Επίσης, ο εκπαιδευτικός δείχνει στους μαθητές επιπλέον εικονογραφικό υλικό και εικονικές περιηγήσεις της ρωμαϊκής αγοράς ώστε οι μαθητές να δουν συνολικά τον αρχαιολογικό χώρο και να εξοικειωθούν με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της περιόδου. Ακόμη, στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση οι μαθητές θα μπορούσαν να συγκρίνουν εικόνες μνημείων της ρωμαϊκής περιόδου με εικόνες έργων της ελληνιστικής εποχής για να διακρίνουν τα ιδιαίτερα γνωρίσματα κάθε εποχής και την εξάρτηση του ρωμαϊκού πολιτισμού από τον ελληνικό.