Μπορεί να προβληθεί ως εποπτικό συμπλήρωμα σε διδασκαλία σχετική με τα χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητες του ναού. Επίσης μπορεί να ζητηθεί από τους μαθητές να παρατηρήσουν την κάτωψη και να εξαγάγουν συμπεράσματα σχετικά με κάποια σταθερά χαρακτηριστικά της αρχαίας ναοδομίας (αναλογίες πλευρών, αριθμοί κιόνων κλπ.). Στη συνέχεια είναι δυνατόν να κληθούν οι μαθητές να αναζητήσουν στο Διαδίκτυο και σχετικές εικόνες άλλων αρχαίων ναών, ώστε να οδηγηθούν σε γενικότερα συμπεράσματα για τα παραπάνω αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά των ναών αλλά και να προβληματιστούν για κάποιες ιδιαιτερότητες του Παρθενώνα, που τον καθιστούν ολωσδιόλου ξεχωριστό οικοδόμημα. Η τελευταία παρατήρηση βέβαια μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο ξεχωριστής συνθετικής (ομαδικής) εργασίας.