Το πρόβλημα της ταυτοποίησης του σχεδίου μπορεί να παρουσιαστεί στους μαθητές οι οποίοι καλούνται ως ερευνητές να αποφανθούν για την ορθότητα της προτάσεως ότι πρόκειται για το Ωδείο του Ηρώδη του Αττικού. Αυτό θα γίνει αν συγκριθεί με νεότερες αναπαραστάσεις του Ωδείου, όπως και με σύγχρονες εικόνες από το ρωμαϊκό αμφιθέατρο της Βερόνας. Με την αντιμετώπιση του ανωτέρω προβλήματος η επαφή των μαθητών με τη ρωμαϊκή αρχιτεκτονική των θεάτρων καθίσταται περισσότερο άμεση από μια απλή παρουσίαση από τη μεριά του διδάσκοντος. Μια επίσκεψη στο αρχαιολογικό μνημείο στους πρόποδες της Ακρόπολης θα λειτουργούσε επικουρικά και θα διεύρυνε το πλαίσιο εμπειρίας των μαθητών.