Μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας για τη μελέτη της τέχνης της παλαιοχριστιανικής ψηφιδογραφίας, μέσα από διερευνητικού χαρακτήρα συνεργατικές δραστηριότητες. Είναι δυνατόν, επίσης, να προκύψουν διαθεματικές προεκτάσεις στην Τοπική Ιστορία, στα Θρησκευτικά, στην Αισθητική Αγωγή και στη Νέα Ελληνική Γλώσσα. Προτείνεται να αναδειχθούν από τους μαθητές, οι οποίοι θα εργαστούν σε ομάδες, τα διαφορετικά πλαίσια μέσα στα οποία μπορεί να νοηματοδοτηθούν με διαφορετικό τρόπο τα συγκεκριμένα ψηφιδωτά. Αποτελούν, δηλαδή, έκφραση τέχνης και έχουν διακοσμητικό ρόλο, αλλά, ταυτόχρονα, εμπεριέχουν συμβολικές, θρησκευτικές συνδηλώσεις, συμμετέχουν στην οργάνωση του χώρου του μνημείου, ενώ συνιστούν και μέρος πολιτιστικής κληρονομιάς, οπότε εμπλέκονται και με ζητήματα πρόσληψης και πολιτιστικής διαχείρισής της.