Η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας της Τέχνης ως αφορμή συζήτησης για τον ισλαμικό και μαυριτανικό πολιτισμό. Οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν δείγματα της Ισλαμικής αρχιτεκτονικής διαχρονικά και να συζητήσουν τις ιδιαιτερότητες της ισλαμικής τέχνης (ανεικονικότητα, διακοσμητικότητα, κλπ.). Επιπλέον, μπορούν, να εφαρμόσουν στην πράξη τις αποκομισθείσες γνώσεις και να δημιουργήσουν συνθέσεις με διακοσμητικά μοτίβα εμπνευσμένες από την ισλαμική τέχνη. Στο μάθημα της Ιστορίας, μπορούν να συζητήσουν τις επιπτώσεις της αραβικής επέλασης στην Ευρώπη και της κατάκτησης της Ισπανίας από τους Μαυριτανούς και να εξετάσουν πτυχές του αραβικού και μαυριτανικού πολιτισμού. Επιπλέον, το μαθησιακό αντικείμενο παρέχει ευκαιρίες για διαπολιτισμικές διασυνδέσεις και για την εκπόνηση συνθετικών και ερευνητικών εργασιών σχετικές με την ανάπτυξη των γραμμάτων, των τεχνών, των επιστημών και τις σημαντικές προσωπικότητες του αραβικού κόσμου, την ανάπτυξη της τεχνολογίας, τις εφευρέσεις και άλλα κορυφαία επιτεύγματα του αραβικού πολιτισμού.