Η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα των Εικαστικών, της Ιστορίας και της Γεωγραφίας. Στο μάθημα των Εικαστικών, οι μαθητές θα σχολιάσουν την οργάνωση της σύνθεσης, την λεπτότητα της φωτοσκίασης, την απόδοση της υφής εστιάζοντας στην αναπαράσταση του υλικού πολιτισμού και των ανθρώπινων τύπων. Στο μάθημα της Ιστορίας, θα συζητήσουν για τον καθημερινό βίο την εποχή της Τουρκοκρατίας αλλά και τις πολιτισμικές αλληλεπιδράσεις και την διαπολιτισμική ανταλλαγή μεταξύ των κατοίκων διαφορετικής εθνοτικής καταγωγής που συνυπήρξαν στα ελληνικά νησιά μέσα από τις αλλεπάλληλες κατακτήσεις (Τούρκοι, Φράγκοι, Ενετοί) και την επίδραση της προαναφερόμενης συγκατοίκησης στη διαμόρφωση της ιδιαίτερης κουλτούρας των νησιών. Στο μάθημα της Γεωγραφίας, θα συζητήσουν για τη γεωγραφική θέση και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά (γεωγραφικά, οικονομικά, πολιτισμικά κ.ά) των νησιών του Αιγαίου Πελάγους, των Κυκλάδων και ιδιαίτερα την Σαντορίνη αναζητώντας πηγές και τεκμήρια για την πορεία του νησιού μέσα στο χρόνο, εστιάζοντας τόσο στο γεοφυσικό όσο και στο ανθρωπογενές περιβάλλον.