Η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα των Εικαστικής Παιδείας καθώς η παρουσίαση των αρχιτεκτονικών μελών αποτελεί αφορμή για συζήτηση των διαφορετικών ρυθμών της ελληνικής αρχιτεκτονικής και εξοικείωση των μαθητών με τα χαρακτηριστικά της κλασικής και ελληνιστικής αρχιτεκτονικής. Οι μαθητές μπορούν να σχολιάσουν τις ιδιαιτερότητες του ιωνικού ρυθμού και του συγκεκριμένου ναού. Μπορούν επίσης να συγκρίνουν το υλικό με παρόμοια ευρήματα από άλλες περιοχές και ρυθμούς και να διαπιστώσουν τις ομοιότητες και τις διαφορές. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στην διακόσμηση με ανθέμια και άλλα φυτικά μοτίβα, μυθικά σύμβολα (γρύπας) ή άλλα μοτίβα (προσωπείο). Το υλικό μπορεί, επιπλέον, να αξιοποιηθεί για πρακτική εφαρμογή και σχεδιαστικές ασκήσεις των μαθητών, ενώ το παράδειγμα της αρχαίας Πριήνης μπορεί να αποτελέσει αφορμή για περαιτέρω διερεύνηση και εκπόνηση σχετικής ερευνητικής εργασίας για την αρχαία ελληνική πολεοδομία και το Ιπποδάμειο σύστημα. Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί, τέλος, να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας, όπου πλέον των προαναφερθέντων μπορούν να συζητηθούν και θέματα που αφορούν στον ακμαίο πολιτισμό των πόλεων-κρατών της Ιωνίας και την πορεία του κατά τη διάρκεια των ελληνιστικών χρόνων.