Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Καλλιτεχνικής Παιδείας και της Ιστορίας ως παράδειγμα για την μελέτη της ρωμαϊκής περίκεντρης αρχιτεκτονικής αλλά και ως ερέθισμα για την εκπόνηση συνεργατικών σχεδίων εργασίας ή ως αφορμή για την ανάπτυξη ποικίλων διερευνητικών δραστηριοτήτων και συνθετικών εργασιών. Ειδικότερα στο μάθημα της Καλλιτεχνικής Παιδείας, μπορεί να γίνει αναφορά στα εικονογραφικά χαρακτηριστικά της αναπαράστασης και σχολιασμός των εικαστικών στοιχείων και της ποιότητας της αναπαράστασης (γραφή, ατμόσφαιρα, φωτοσκίαση, απόδοση του όγκου και του χώρου, τεχνική κλπ.) ή να χρησιμοποιηθεί ως αφορμή για δημιουργική αναπαραγωγή εικαστικών εργασιών. Στο μάθημα των Θρησκευτικών μπορούν, επιπλέον, να συζητηθούν θέματα που αφορούν στην χρήση διαφόρων μνημείων ως λατρευτικών χώρων από διαφορετικές θρησκείες και να γίνει σύγκριση με άλλα ανάλογα παραδείγματα (π.χ. Παρθενώνας, Αγία Σοφία κλπ). Στο επίπεδο της διαπολιτισμικής σύνδεσης παρέχεται η αφορμή να συζητηθούν θέματα πολυπολιτισμικότητας, συνύπαρξης και σεβασμού της πολιτισμικής ποικιλίας και διαφορετικότητας.