Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς ως πηγή πληροφορίας στο πλαίσιο της συνεργατικής και διερευνητικής μάθησης από μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου τόσο στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών όσο και σε project στην Ευέλικτη Ζώνη και στις Ερευνητικές Εργασίες στο Γυμνάσιο/ Λύκειο. Ειδικότερα, στην πρώτη περίπτωση μπορεί να αξιοποιηθεί για να μελετηθεί η γραφή και να προσδιοριστεί η εποχή που αναφέρονται οι επιγραφές και οι μαθητές σε ομάδες να επισημάνουν το είδος γραφής, την εποχή που αναφέρονται, τα σύμβολα που απεικονίζουν και να αναδείξουν το νόημα κάθε επιγραφής. Στη δεύτερη περίπτωση που θα υπάρχει αρκετός διδακτικός χρόνος μπορεί να γίνει πιο αναλυτική μελέτη με έμφαση όχι μόνο στο περιεχόμενο των επιγραφών αλλά και στην κατηγοριοποίησή τους με βάση το υλικό κατασκευής, το σχήμα ,το μέγεθος των γραμμάτων, τα σύμβολα που εμπεριέχουν κ.ά.